Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Diana...

Jeg er 27 og har været sammen med 6. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Trolde_mor

Jeg har heller ikke talt min voldtægt med.... vi er nogle uheldige nogle!

Ret sjovt med ham kammeraten - forstod han det så, eller ville han pludselig mere?

Ja, må man sige vi er..

Griner.. overhovedet ikke.. Han var forelsket i mig, og var vist bare lykkelig for at kunne nedlægge sit bytte og jeg lå bare og tænkte, OMG! det ry der kan du da godt stikke skråt op - har du aldrig hørt at man er to om det...?

Så lå der og stenede i loftet og tænkte - bliv nu færdig.. Det tog så også meget få min. Men puuuuuha.. nogle af de længste i mit liv.. griner..

Gal jeg var skuffet... Ham - duracell-knainen.. griner.. det må da kun have været fordi det ikke tog ham så længe.. Haha.. Ej må hellere være sød. Men nøj det var kedeligt. (gab)

Anmeld

20. august 2010

Kamilla-m

FrkT skriver:

Ja spørgsmålet giver sig selv, hvor mange forskellige har I været sammen med? - og snakker kun seksuelt her.

Nu har vi jo haft lidt forskelligt oppe med vores alder første gang bl.a., så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange folk har været sammen med

Har talt hver enkelt tal op til 10 med, og derefter lidt flere sammen, da jeg kunne forestille mig at jeg ikke er den eneste som kun har et cirkata

Jeg har været sammen med en .

- han er også far til mine to skønne skønne børn og vi er stadig sammen<3

Anmeld

20. august 2010

Vidunderligeunger

puuuha, jeg har været sammen med ALT for mange taget mine 20 år i betragtning. jeg var 14 (næsten 15) første gang så det er ca 5½ år jeg har været seksuel aktiv..

hvor mange præcis ved jeg ikke, men det er i den høje  ende... 

Anmeld

20. august 2010

rasser32

BlyViol skriver:

puuuha, jeg har været sammen med ALT for mange taget mine 20 år i betragtning. jeg var 14 (næsten 15) første gang så det er ca 5½ år jeg har været seksuel aktiv..

Smiler er da ikk noget at være flov over

Så har du erfaring

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

FrkT skriver:

Ja spørgsmålet giver sig selv, hvor mange forskellige har I været sammen med? - og snakker kun seksuelt her.

Nu har vi jo haft lidt forskelligt oppe med vores alder første gang bl.a., så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange folk har været sammen med

Har talt hver enkelt tal op til 10 med, og derefter lidt flere sammen, da jeg kunne forestille mig at jeg ikke er den eneste som kun har et cirkatal

Jeg har været sammen med 11... Været i tre forhold.. Været seksuel aktiv siden jeg var 16 og er 22 nu..

Anmeld

20. august 2010

*Sofie*

Er 28...og har kun været sammen med 2.

Anmeld

20. august 2010

Vidunderligeunger

rasser32 skriver:

Smiler er da ikk noget at være flov over

Så har du erfaring

jaah, men det er stadig mange

Anmeld

20. august 2010

Happiness

Har prøvet at tælle sammen... Jeg er 27, og mener at det er 12 jeg har været sammen med... Havde kun været sammen med 3 til jeg var 22. Men her sluttede jeg et forhold, som havde kørt mig helt ned. Fandt ud af at kæresten havde 1 kæreste ud over mig, plus at han kneppede hele køge omegn...

Så efter det, slog jeg mig løst i nogle år... mellem de 22 og 24 tror jeg at jeg var sammen med 8. 2 af dem i forhold, resten var engangs.... Lidt vildt, men ja.... Skal så siges at de fleste var bekendte, der var kun lige een af dem, som jeg ikke havde set i forvejen.

Jeg vil ikke sige at jeg fortryder det idag. Måske et enkelt eller to af tilfældende...

Anmeld

20. august 2010

betski

BlyViol skriver:

Skal du ikke være flov over. Jeg ligger også i den høje ende, og jeg er på ingen måde flov over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.