Faren vil ha jeg betaler alt hva min søn skal ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Dansker I Holland

Perl skriver:

Det tænkte jeg sjov nok også

hehe ja men hvis man ikke spørger så får man jo ikke noget af vide hihi...

Knus sussie 27+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Lillefe

NR3ønskebarn skriver:

hehe ja men hvis man ikke spørger så får man jo ikke noget af vide hihi...

Knus sussie 27+3

Nej det er jo det

Anmeld

19. august 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

1000 kr er da ikke meget i sammenhold med hvad man giver af udgifter til et barn

Marcus er 6 år

sfo 840

fodbold + udstyr ca 200

så vil han også have lidt tøj oveni hvad man kan kalde basis garderobe

og han er en alder hvor comp, spil og tlf er ved at være interesante...

og så kan noget af de 1000 trækkes fra.

her henter jeg også selv marcus efter deres endt samvær så det er ca 400 kr i benz. ( nu har manden gudskelov fri bil)

Udover så kommer der ekstraudgifter til bolig, vand, vand, varme, el, gaver til fødselsdage, kørse, madl...ja, alt der vedrører et barn, så her koster mine børn mig meget mere end tusind pr. måned...

Anmeld

19. august 2010

millesofie

katja26 skriver:

jeg har en søn på 8 år som bor hos mig jeg får børnebidrag af faren

og han har ham hver weekend faren vil ha at jeg skal købe tøj... nattøj... habit... bleer... sæbe... shampoo... tandpasta osv som han skal ha hos ham

Kan det være rigtigt jeg skal betale for de ting??

skal han ikk selv sørge for min søn har de ting hos ham?

nej det skal han faktisk ikke!!

det er DIN pligt at sørge for (nat)tøj ja det nødvendige alt udover nødvendigheds grænsen skal han selv stå for

jeg mener ikke det er ok men det er altså sådan det er

Anmeld

19. august 2010

Mor-til-asta-09

katja26 skriver:

jeg har en søn på 8 år som bor hos mig jeg får børnebidrag af faren

og han har ham hver weekend faren vil ha at jeg skal købe tøj... nattøj... habit... bleer... sæbe... shampoo... tandpasta osv som han skal ha hos ham

Kan det være rigtigt jeg skal betale for de ting??

skal han ikk selv sørge for min søn har de ting hos ham?

Min bror har en datter fra tidligere forhold.. Og jeg ved at han ikke skal sørge for tøj til hende, medmindre han self vil.. Så hun har en kuffert med hjemmefra..

Anmeld

19. august 2010

ann-kristina

katja26 skriver:

jo det koster langt over 1000 kr om måneden i udgifter til instution  transport frem og tilbage mad lommepenge tøj fritidaktiviteter og diverse andre ting  og i mit tilfælde bruger jeg over 700 kr om måneden til medicin til min søn

Får han ikke tilskud til medicin? Han kan vel få kronikerbevilling. Jeg undrer mig bare meget over at du skal bruge 700 kr pr måned til medicin til ham...

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

N&J skriver:

Var det ikke en lidt unuanceret kommentar..??

Forstår ikke hvad du mener?

Anmeld

19. august 2010

N&J

Lullaby skriver:

Forstår ikke hvad du mener?

Jeg læste din kommentar som en antagelse, som i manges tilfælde ikke stemmer overens med hvorfor man er endt som enlig mor, derfor anser jeg den for at være mildest talt unuanceret og enormt generaliserende.. 

men måske jeg misforstod hvad du skrev.. 

Anmeld

19. august 2010

katja26

Fisenberg skriver:

nej det skal han faktisk ikke!!

det er DIN pligt at sørge for (nat)tøj ja det nødvendige alt udover nødvendigheds grænsen skal han selv stå for

jeg mener ikke det er ok men det er altså sådan det er

jeg har været i statsforvaltningen idag og jeg skal sørge for han får en taske med tøj og bleer det det eneste og jeg skal ha det tilbage igen efter end weekend men han vil ikk gi mig det tilbage hvis han får noget ned

Anmeld

19. august 2010

katja26

ann-kristina skriver:

Får han ikke tilskud til medicin? Han kan vel få kronikerbevilling. Jeg undrer mig bare meget over at du skal bruge 700 kr pr måned til medicin til ham...

ikk lige i øjeblikket han er stadig under medicin tjek på bispebjerg og der kan først komme tilskud når vi ved præcis hvor meget han skal ha

så de sidste 4 mdr har jeg betalt så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.