Faren vil ha jeg betaler alt hva min søn skal ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Shibby

Sysntes den der får børnebidrag skal sørge for tøj osv..det ville være mest fair. Et barn koster ikk 1000 om måneden. Så forstår ikk hvorfor samværsforældren skal betale yderligere pnege pr måned når parten i forvejen gir over 1000. Lorteregler..

Men ja..han skal selv sørge for at han har bleer,tøj osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

3xM

Shibby skriver:

Sysntes den der får børnebidrag skal sørge for tøj osv..det ville være mest fair. Et barn koster ikk 1000 om måneden. Så forstår ikk hvorfor samværsforældren skal betale yderligere pnege pr måned når parten i forvejen gir over 1000. Lorteregler..

1000 kr er da ikke meget i sammenhold med hvad man giver af udgifter til et barn

Marcus er 6 år

sfo 840

fodbold + udstyr ca 200

så vil han også have lidt tøj oveni hvad man kan kalde basis garderobe

og han er en alder hvor comp, spil og tlf er ved at være interesante...

og så kan noget af de 1000 trækkes fra.

her henter jeg også selv marcus efter deres endt samvær så det er ca 400 kr i benz. ( nu har manden gudskelov fri bil)

Anmeld

19. august 2010

katja26

Shibby skriver:

jo det koster langt over 1000 kr om måneden i udgifter til instution  transport frem og tilbage mad lommepenge tøj fritidaktiviteter og diverse andre ting  og i mit tilfælde bruger jeg over 700 kr om måneden til medicin til min søn

Anmeld

19. august 2010

Lillefe

Det lyder da helt absurd... han er da et fjols...

Anmeld

19. august 2010

Lene27

Shibby skriver:

ville sku ikke være dårligt hvis et barn ikke kostet mere end 1000 kr i mdr..

hvordan kan du få det til at løbe rundt med 1000 kr..

dagpleje er da min de 1300 kr så kommer bler,mad,tøj og alt det andet et barn nu har brug for..

gir sku ikke meget for de 1000 kr som man får om mdr...

Anmeld

19. august 2010

mor-til-vanessa

Shibby skriver:

1000 kr er sku da rimelig billigt sluppet. det koster da langt mere at have et barn.

tænkt at være mand og kunne løbe fra sit ansvar og så kun slippe med 1000 kr. så er det moderen der står med alt ansvar og alle andre udgifter.

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

Lene27 skriver:

ville sku ikke være dårligt hvis et barn ikke kostet mere end 1000 kr i mdr..

hvordan kan du få det til at løbe rundt med 1000 kr..

dagpleje er da min de 1300 kr så kommer bler,mad,tøj og alt det andet et barn nu har brug for..

gir sku ikke meget for de 1000 kr som man får om mdr...

Nej men det er vel ½ han skal betale? Altså dagpleje ca 600 og så 400 til bleer osv?

Nu ved jeg ikke sådan på stående fod hvad det koster at brødføde mine unger for vi spiser jo sammen og da de var mindre var det bare slatter de spiste. Men synes da at 400 til resten er i underkanten.

Så ja han burde betale måske 300 mere men så skulle moren da også stå for alt såsom bleer osv.

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

mor-til-vanessa skriver:

1000 kr er sku da rimelig billigt sluppet. det koster da langt mere at have et barn.

tænkt at være mand og kunne løbe fra sit ansvar og så kun slippe med 1000 kr. så er det moderen der står med alt ansvar og alle andre udgifter.

Ja tænk at være mand og ikke ville have et barn men blive tvunget fordi at hun ikke vil have en abort og så betale hver måned også. Fantastisk handel han der har fået sig...

Anmeld

19. august 2010

katja26

Lullaby skriver:

Ja tænk at være mand og ikke ville have et barn men blive tvunget fordi at hun ikke vil have en abort og så betale hver måned også. Fantastisk handel han der har fået sig...

der ikk nogen her der blevet tvunget til noget det var aftaalt fra begge sider at få et barn at vi så går fra hinanden efter er jo hva det er og så skal man stå til ansvar over for sine børn .

Anmeld

19. august 2010

Dansker I Holland

katja26 skriver:

jeg har en søn på 8 år som bor hos mig jeg får børnebidrag af faren

og han har ham hver weekend faren vil ha at jeg skal købe tøj... nattøj... habit... bleer... sæbe... shampoo... tandpasta osv som han skal ha hos ham

Kan det være rigtigt jeg skal betale for de ting??

skal han ikk selv sørge for min søn har de ting hos ham?

Undskyld men bruger din søn på 8 år bleer ?? Jeg undrede mig bare lige engang. Håber ikke du føler dig stødt, det er ikke min mening

Knus Sussie 27+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.