Faren vil ha jeg betaler alt hva min søn skal ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.348 visninger
64 svar
0 synes godt om
19. august 2010

katja26

jeg har en søn på 8 år som bor hos mig jeg får børnebidrag af faren

og han har ham hver weekend faren vil ha at jeg skal købe tøj... nattøj... habit... bleer... sæbe... shampoo... tandpasta osv som han skal ha hos ham

Kan det være rigtigt jeg skal betale for de ting??

skal han ikk selv sørge for min søn har de ting hos ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Millesmammi

katja26 skriver:

og han har ham hver weekend faren vil ha at jeg skal købe tøj... nattøj... habit... bleer... sæbe... shampoo... tandpasta osv som han skal ha hos ham

jeg mener ham selv skal sørge for det..

Anmeld

19. august 2010

Sees

Jeg mener faktisk at du skal sørge for tøjet, til ham i weekenderne, men faderen selv skal sørge for shampoo, bleer, mad osv.
Du må ikke hænge mig op på det, for jeg er ikke sikker.
Dit barn skal selvfølgelig have tøjet med hjem fra weekend igen.

Anmeld

19. august 2010

katja26

MamaMis. skriver:

Jeg mener faktisk at du skal sørge for tøjet, til ham i weekenderne, men faderen selv skal sørge for shampoo, bleer, mad osv.
Du må ikke hænge mig op på det, for jeg er ikke sikker.
Dit barn skal selvfølgelig have tøjet med hjem fra weekend igen.

ja mener osse det er sån men faren vil ha at jeg køber det til ham og at jeg ikke får det med hjem igen

Anmeld

19. august 2010

klmf

katja26 skriver:

ja mener osse det er sån men faren vil ha at jeg køber det til ham og at jeg ikke får det med hjem igen

Ej, den går ikke, det er der jo ikke særlig meget fornuft i heller. Hvis han har alle basistingene som bleer, mad, plejeartikler så kan du jo pakke en taske med tøj, som self skal med hjem igen. Men er han ikke selv interesseret i at have lidt ekstra liggende? Eller er han bare en skovl, der skal lave lidt ballade??

Anmeld

19. august 2010

Millesmammi

Jeg bor alene med min datter på 6 måneder. Hendes far siger, at jeg skal give hende bleer og mad med på samvær, da han jo betaler børnebidrag. Har jeg pligt til dette?

Svar: Nej, den forælder, der har samvær, skal selv afholde udgifterne ved samværet. Du skal dog give barnet en passende mængde tøj med på samværet

- fundet på statsforvaltningen.dk

Anmeld

19. august 2010

katja26

lotchen skriver:

Ej, den går ikke, det er der jo ikke særlig meget fornuft i heller. Hvis han har alle basistingene som bleer, mad, plejeartikler så kan du jo pakke en taske med tøj, som self skal med hjem igen. Men er han ikke selv interesseret i at have lidt ekstra liggende? Eller er han bare en skovl, der skal lave lidt ballade??

Han er bare en skovl han gør alt for at lave ballade hele tiden

han siger han ikk har råd til det men sku han nok ha tænkt på inden han fik barn og min søn har lige fortalt hans far sku ha ny bil så mon ikk han har råd til at forsørge sin søn de 8 dage om måneden

og jeg har først søgt børne bidrag fra januar som jeg får i denne måned og min søn er 8 så han har aldrig betalt noget ...osse mig som står for medicin og instutions regninger

han har adhd og får 2 slags medicin

Anmeld

19. august 2010

katja26

Millesmammi skriver:

Jeg bor alene med min datter på 6 måneder. Hendes far siger, at jeg skal give hende bleer og mad med på samvær, da han jo betaler børnebidrag. Har jeg pligt til dette?

Svar: Nej, den forælder, der har samvær, skal selv afholde udgifterne ved samværet. Du skal dog give barnet en passende mængde tøj med på samværet

- fundet på statsforvaltningen.dk

ok tak ku ikk selv finde noget derinde

Anmeld

19. august 2010

Millesmammi

katja26 skriver:

ok tak ku ikk selv finde noget derinde

http://www.statsforvaltning.dk/portal/site.asp?p=603

Anmeld

19. august 2010

lollandpigen

katja26 skriver:

Hejsa...

Har 2 børn fra et tidligere forhold og reglerne her i region sjælland er den at jeg skal sørger for tøj, bleer og evt medicin hvis de bliver syge en weekend de er hos deres far. Han skal ikke engang vaske tøjet efter han har brugt det men bare afleverer det beskidt tilbage.

Faren er flyttet 200 km væk fra børnene og for det ikke skal være løgn skal jeg hente dem om søndagen på egen regning....

Så er det her i region sjælland.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.