Faren vil ha jeg betaler alt hva min søn skal ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

katja26

NR3ønskebarn skriver:

Undskyld men bruger din søn på 8 år bleer ?? Jeg undrede mig bare lige engang. Håber ikke du føler dig stødt, det er ikke min mening

Knus Sussie 27+3

ja d gør han man mangler et hormon i kroppen så han ikk stopper urinproduktionen om natten vi er ved at gennemgå en behandling med at han skal sidde og tisse 20 min 4 gange om dagen indtil december og skal derefter på hospitalet igen til tjek

nej er skam ikke stødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Lillefe

NR3ønskebarn skriver:

Undskyld men bruger din søn på 8 år bleer ?? Jeg undrede mig bare lige engang. Håber ikke du føler dig stødt, det er ikke min mening

Knus Sussie 27+3

Det tænkte jeg sjov nok også

Anmeld

19. august 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Lullaby skriver:

Nej men det er vel ½ han skal betale? Altså dagpleje ca 600 og så 400 til bleer osv?

Nu ved jeg ikke sådan på stående fod hvad det koster at brødføde mine unger for vi spiser jo sammen og da de var mindre var det bare slatter de spiste. Men synes da at 400 til resten er i underkanten.

Så ja han burde betale måske 300 mere men så skulle moren da også stå for alt såsom bleer osv.

Hvor får du passet dine børn i dagpleje for 1200 kr??? det gad jeg da godt slippe med - jeg giver 2200 kr. om måneden for at få Malou passet. Er det fordi der er søskende rabat - eller noget andet??

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

Mamman skriver:

Hvor får du passet dine børn i dagpleje for 1200 kr??? det gad jeg da godt slippe med - jeg giver 2200 kr. om måneden for at få Malou passet. Er det fordi der er søskende rabat - eller noget andet??

Det var ikke mig der nævnte beløbet  Kommenterede bare..

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

katja26 skriver:

der ikk nogen her der blevet tvunget til noget det var aftaalt fra begge sider at få et barn at vi så går fra hinanden efter er jo hva det er og så skal man stå til ansvar over for sine børn .

Nej hvis man er enige er det noget andet men jeg kommenterede bare på den udtalelse at det er nemt at være mand når man gør kvinder gravide fordi man kan smutte og det mente jeg ikke 

Anmeld

19. august 2010

Svei

Lyder som han bare vil bøvle...giv barnet en toilettaske med med det hele i og tøjet det er dit ansvar...jeg ville ikke gide en diskussion eller konflikt af det...hvad fa'en, det vælter jo ikke din økonomi at give ham det med han skal bruge...

Anmeld

19. august 2010

katja26

Eva. skriver:

Lyder som han bare vil bøvle...giv barnet en toilettaske med med det hele i og tøjet det er dit ansvar...jeg ville ikke gide en diskussion eller konflikt af det...hvad fa'en, det vælter jo ikke din økonomi at give ham det med han skal bruge...

jo når man har 3200 og leve for om måneden når regningerne er betalt og jeg skal ha købt en masse til den lille ny så har jeg ikk råd til at købe 3 sæt nattøj 4 sæt tøj habit bleer sæbe shampoo creme tandpasta tandbørste og hva han ellers har forlangt jeg køber til ham

ville gå med til han ku få tøj og diverse med ned som kom retur men det vil han ikk han vil ha jeg skal købe det til ham senest imorgen når han skal på week

havde jeg pengene til det ville det ikk være noget problem men han er ved at købe ny bil så hvis han har råd til det har han vel osse råd til det andet eller må han jo finde ud af hva han priotere højest hans søn eller ny bil

Anmeld

19. august 2010

Svei

katja26 skriver:

jo når man har 3200 og leve for om måneden når regningerne er betalt og jeg skal ha købt en masse til den lille ny så har jeg ikk råd til at købe 3 sæt nattøj 4 sæt tøj habit bleer sæbe shampoo creme tandpasta tandbørste og hva han ellers har forlangt jeg køber til ham

ville gå med til han ku få tøj og diverse med ned som kom retur men det vil han ikk han vil ha jeg skal købe det til ham senest imorgen når han skal på week

havde jeg pengene til det ville det ikk være noget problem men han er ved at købe ny bil så hvis han har råd til det har han vel osse råd til det andet eller må han jo finde ud af hva han priotere højest hans søn eller ny bil

Jamen, du kan vel bare pakke det han skal bruge og få retur, gør han det ikke så må du jo melde ham for tyveri....

Anmeld

19. august 2010

Dansker I Holland

katja26 skriver:

ja d gør han man mangler et hormon i kroppen så han ikk stopper urinproduktionen om natten vi er ved at gennemgå en behandling med at han skal sidde og tisse 20 min 4 gange om dagen indtil december og skal derefter på hospitalet igen til tjek

nej er skam ikke stødt

Ok Ja det er desværre noget som kan ske Men... Jeg kan bare ikke lide at spørge dumt hvis du forstår ? Men så forstår jeg bedre Er glad for du ikke er stødt

Knus herfra

Anmeld

19. august 2010

N&J

Lullaby skriver:

Ja tænk at være mand og ikke ville have et barn men blive tvunget fordi at hun ikke vil have en abort og så betale hver måned også. Fantastisk handel han der har fået sig...

Var det ikke en lidt unuanceret kommentar..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.