FB - En af dem om for tidlig født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Lou87

Christina.78 skriver:

Ja den dag idag kan man ikke lige huske at de har været så små...

Nej det siger mange tror også det går stærkt, alt for stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Nej self ikke.. self sker der heller ikk noget skidt - man ska tænke positivt ..

Og det var godt uroen blev bedre.. det ikk søvn man får mest af i slutningen jo ..

Der var mange som sagde det der til mig med man glemte det hele når først man havde barnet i sine arme. Og det måtte jeg li opleve selv før jeg troede dem .. Det var måske ikk lige som jeg fik hende i mine arme, fordi der jo så skete lidt drama efter.. Men når jeg sidder her ved siden af hende og kigger på hende, så har man glemt det Og når man ser gravide maver i fjernsynet, sidder man lidt og aer sin egen og sys det mærkeligt det ikk er en selv mere, hihi

Ja det har du helt ret i Jeg er dog begyndt at tænke meget mere over fødslen og synes at jeg begynder at blive en anelse nervøs selvom jeg har gjort det 2 gange før. Nu har jeg jo kun 9 uger tilbage :O Og det er ved at være mere virkeligt for mig. Næste gang jeg skal til jordemoder så er jeg altså 35 uger henne Puha jeg synes det går lidt for stærkt altså... Mens jeg skriver dette, så er programmet One Born Every Minute på kanal 4.. Og det er bare SÅ følelsesladet at se altså Sidder her og er ved at tude imens jeg skriver...LOL hvor latterligt er det lige ?

Sussie 31+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.