FB - En af dem om for tidlig født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

saxa

STORT tillykke med prinsessen!!!  

Hvor ser hun da bare overskøn ud..!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Mange tak

Og ja hun er bare SÅ fin smiler.

Jeg læste også mange af folks FB'er herinde.. Det rart og læse hvor forskellige fødsler der egentlig er, for under forløbet hører man som regel kun om den klassiske.. Og det var min jo bare langt fra - sååå.. ja..

Selv tak da Jeg læser osse ALTID folks FB hihi.. Synes det er så hyggeligt, og så kan man jo sidde og tænke over hvad man IKKE vil gøre f.eks når man har veer eller noget hihi...

Knus Sussie 27+3

Anmeld

22. august 2010

Lou87

MoarViborg skriver:

Tillykke med din skønne skønne pige!!

Efter 12 timers fødsel og så akut kejsersnit, var jeg selv igennem samme omgang på på operationsbordet som dig! Jeg blødte også pludselig helt vildt! Meget ubehageligt at blive taget fra sin lille ny prinsesse så kort tid efter man har fået hende! - og så går der lige et par uger inden man er helt ovenpå igen pga. den lave blodprocent!

Men du lyder jo til at have det godt - og selvfølgelig har du det med sådan en dejlig guldklump lige ved hånden

Mange tak skal du have

Og hvor er det "rart" om man så kan sige, og høre om andre end en selv der har været den tur igennem.. man føler sig ikk sådan rigtig forstået før man læser at en anden har været det igennem synes jeg. Men ja det rigtig, der går li nogle uger.. jeg synes stadig det kan flimre lidt eller være svimmel når jeg rejser mig og nogengange når jeg går. Lidt irriterende, men de siger det fordi blodprocenten ikk er helt oppe endnu. Så nu må vi se, skal til kontrol hos lægen her tirsdag.. for om procenten er steget og om jeg snart kan smide bodtrykspillerne.

Men ja hvert øjeblik nydes med sådan en guldklump ved siden side, det kan jeg kun give dig hurtigt ret i

Anmeld

22. august 2010

Lou87

Rosa skriver:

STORT tillykke- hun er virkelig en smuk lille spirrevip, din Liva! Og hvor passer navnet godt til hende - hun ligner virkelig en lile Liva

tusind tak skal du have

og det var bare sødt af dig og sige det, jeg tror du er en af de første der har sagt navnet ikk kun er pænt men også passer til hende - det jo dejligt og vide  

Anmeld

22. august 2010

Lou87

lotchen skriver:

Har også et godt billede fra de første uger, hvor far og søn ligger og tager en skraber sammen. Priceless

Stort tillykke med den lækre tøs, hun smelter nok allerede hjerter

Ja det er det... jeg kan slet ikk tage øjnene fra det billede.. de er jo min verden de to mennesker og så ligger de der sammen, og på samme måde.. åhh

Og mange tak, hun er skøn og stjæler alles hjerter ja hehe når hun da ellers sys hun gider at la folk se hendes små øjne.. hun sover jo meget nu så dejligt og ha fanget det på billede.

Anmeld

22. august 2010

Lou87

saxi skriver:

STORT tillykke med prinsessen!!!  

Hvor ser hun da bare overskøn ud..!!  

Tusind mange tak skal du have

Anmeld

22. august 2010

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak da Jeg læser osse ALTID folks FB hihi.. Synes det er så hyggeligt, og så kan man jo sidde og tænke over hvad man IKKE vil gøre f.eks når man har veer eller noget hihi...

Knus Sussie 27+3

Hehe ja... det meget god læsning nogen gange

Men det med hvad man vil og ikk vil.. det tror jeg bare ikk lader sig gøre - der var ikk meget der gik som jeg forestillede mig...

Jeg sku ha født i vand.. og jeg VILLE ha det der leman eller hva det hedder, det som man får i numsen og skal holde på og så kan man ellers gå ud og lave stort for at få renset ud så man ikk får "lavet" på sengen... men det nåede jeg heller ikK!! heldigvis skete der ikk noget... men ja.. det hele skete bare så stærkt

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Hehe ja... det meget god læsning nogen gange

Men det med hvad man vil og ikk vil.. det tror jeg bare ikk lader sig gøre - der var ikk meget der gik som jeg forestillede mig...

Jeg sku ha født i vand.. og jeg VILLE ha det der leman eller hva det hedder, det som man får i numsen og skal holde på og så kan man ellers gå ud og lave stort for at få renset ud så man ikk får "lavet" på sengen... men det nåede jeg heller ikK!! heldigvis skete der ikk noget... men ja.. det hele skete bare så stærkt

Hehe ja jeg ved godt det ikke holder at man siger at man vil have det sådan og sådan, for man ANER jo ikke hvad man går indtil før man står i det jo Smiler....  Jeg havde dog med min den første sagt at jeg I HVERT FALD IKKE skulle have epidural. Men jeg skreg dog efter den da jeg havde mega slemme veer (blev sat igang) men narkoselægen nåede ikke frem. Og har siden haft den holdning at jeg ikke vil have epidural alligevel da jeg er BANGE for nåle.. Griner... Lyder sikkert dumt, men jeg har det ikke godt med nåle altså

Knus Sussie 27+5

Anmeld

22. august 2010

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja jeg ved godt det ikke holder at man siger at man vil have det sådan og sådan, for man ANER jo ikke hvad man går indtil før man står i det jo Smiler....  Jeg havde dog med min den første sagt at jeg I HVERT FALD IKKE skulle have epidural. Men jeg skreg dog efter den da jeg havde mega slemme veer (blev sat igang) men narkoselægen nåede ikke frem. Og har siden haft den holdning at jeg ikke vil have epidural alligevel da jeg er BANGE for nåle.. Griner... Lyder sikkert dumt, men jeg har det ikke godt med nåle altså

Knus Sussie 27+5

Hehe ja det da utroligt han så alligevel ikk nåede det nu du så måtte bede om det alligevel...
Jeg blev jo så bare stukket flere gange forkert.. argh! Men jeg havde nu ingen holdning til det inden om jeg sku ha eller ej.. det havde jeg ikk rigtig nået at tage stilling til da jeg jo blev sat igang 4 uger før. Og manglede det sidste forberedelses kursus som omhandlede fødsel.. typisk
Men altså de sagde når jeg havde så ondt ville de mene en epidural ville være godt og de nok sku bestille den i god tid.. men de fik pludselig travlt med og hente narkose lægen ned da jeg fik hurtigt rigtige veer.. det er bare ikk til og forudsige noget af det der.. hehe

Jeg kan heller ikk li nåle overhovedet... men har flere tattoos, de rørte mig ikke... mærkeligt

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Hehe ja det da utroligt han så alligevel ikk nåede det nu du så måtte bede om det alligevel...
Jeg blev jo så bare stukket flere gange forkert.. argh! Men jeg havde nu ingen holdning til det inden om jeg sku ha eller ej.. det havde jeg ikk rigtig nået at tage stilling til da jeg jo blev sat igang 4 uger før. Og manglede det sidste forberedelses kursus som omhandlede fødsel.. typisk
Men altså de sagde når jeg havde så ondt ville de mene en epidural ville være godt og de nok sku bestille den i god tid.. men de fik pludselig travlt med og hente narkose lægen ned da jeg fik hurtigt rigtige veer.. det er bare ikk til og forudsige noget af det der.. hehe

Jeg kan heller ikk li nåle overhovedet... men har flere tattoos, de rørte mig ikke... mærkeligt

Ja det er meget utroligt ggg... Men er nu meget glad for at han ikke nåede det alligevel Tror ikke jeg kan sidde Så stille når man skal have en nål i ryggen

Jeg vil osse gerne have tattoos, men jeg tør ikke rigtigt Er bange for at jeg besvimer lige pludselig hihi... Desværre må man ikke få lavet sådan noget hvis man er påvirket Så jeg venter til jeg engang får mod til det hehe....

Men det var nu osse sådan at da jeg endelig havde fået min pige ud, så var alt smerte osv glemt fuldstændigt. Så det er det bedste ved fødsler synes jeg

hihi...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.