NR3ønskebarn skriver:
Hehe tak for de krydsede fingre
Men hva faen.. Ingen grund til at male fanden på væggen allerede 
Men igår da jeg gik i seng var det ikke så slemt ang den skide uro, så faldt rimelig hurtigt i søvn der. Det var jeg MEGET glad for.
Ja jeg ved i hvertfald at jeg kommer til at tude helt vildt når jeg ser min baby i armene.. griner.. Kan huske da jeg havde født min første datter..det var SÅ uvirkeligt at tænke at JEG har båret rundt på den lille prinsesse i 9 mdr... Og at det faktisk er muligt at føde på den måde man nu en gang føder. Men det er satme alle smerterne værd
Det er i hvert fald det SIDSTE jeg tænker på når jeg ligger med min bebs i armene 
Nej self ikke.. self sker der heller ikk noget skidt - man ska tænke positivt
..
Og det var godt uroen blev bedre.. det ikk søvn man får mest af i slutningen jo
..
Der var mange som sagde det der til mig med man glemte det hele når først man havde barnet i sine arme. Og det måtte jeg li opleve selv før jeg troede dem .. Det var måske ikk lige som jeg fik hende i mine arme, fordi der jo så skete lidt drama efter.. Men når jeg sidder her ved siden af hende og kigger på hende, så har man glemt det
Og når man ser gravide maver i fjernsynet, sidder man lidt og aer sin egen og sys det mærkeligt det ikk er en selv mere, hihi 
Anmeld