FB - En af dem om for tidlig født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Dansker i England

Tillykke med hende. Så fin hun er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er meget utroligt ggg... Men er nu meget glad for at han ikke nåede det alligevel Tror ikke jeg kan sidde Så stille når man skal have en nål i ryggen

Jeg vil osse gerne have tattoos, men jeg tør ikke rigtigt Er bange for at jeg besvimer lige pludselig hihi... Desværre må man ikke få lavet sådan noget hvis man er påvirket Så jeg venter til jeg engang får mod til det hehe....

Men det var nu osse sådan at da jeg endelig havde fået min pige ud, så var alt smerte osv glemt fuldstændigt. Så det er det bedste ved fødsler synes jeg

hihi...

Knus

Ja, når de alligevel bare skal stikke forkert kan det jo være det samme, griner...

Jeg troede heller ikk jeg turde ka jeg huske!! tog mig sammen til den første i to års tid eller lign.. og var helt svedig i hænderne da jeg satte mig på stolen, men gjorde ikk ondt... på det grundlag er jeg meget mærkelig.. har ikk haft nogen der gør ondt endnu..

Ja det er sku fantastisk - troede virkelig ikk på det var sandt at alle sagde man glemte det bagefter igen... alt det dårlige

Anmeld

25. august 2010

Lou87

Dansker i England skriver:

Tillykke med hende. Så fin hun er

tak skal du have  -  og ja hun er bare så skøn!

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Ja, når de alligevel bare skal stikke forkert kan det jo være det samme, griner...

Jeg troede heller ikk jeg turde ka jeg huske!! tog mig sammen til den første i to års tid eller lign.. og var helt svedig i hænderne da jeg satte mig på stolen, men gjorde ikk ondt... på det grundlag er jeg meget mærkelig.. har ikk haft nogen der gør ondt endnu..

Ja det er sku fantastisk - troede virkelig ikk på det var sandt at alle sagde man glemte det bagefter igen... alt det dårlige

Hehe ja tror ikke vi to kunne være mere enige Smiler.. Men jeg skal til jordemoder imorgen Eller rettere idag ggg... Så jeg vil smutte i seng nu Smiler...

Knus herfra

Anmeld

25. august 2010

Mig med maven

Neeeej hvor er hun bare smuk og fin, lige til at spise =)

Elsker det sidste billede, hvor de bare ligger totalt ens.

Det gjorde min mand og datter også, og hvad kan man så gøre, andet end at tage billeder og blive endnu mere forelsket i dem begge!

Tillykke med hende, hun er fantastisk!

Anmeld

27. august 2010

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja tror ikke vi to kunne være mere enige Smiler.. Men jeg skal til jordemoder imorgen Eller rettere idag ggg... Så jeg vil smutte i seng nu Smiler...

Knus herfra

Ja jeg var så hoppet i seng smiler ..

Håber dit jordmoder møde gik godt .. det altid dejligt og høre hjertelyd ka jeg huske

Anmeld

27. august 2010

Lou87

Mig med maven skriver:

Neeeej hvor er hun bare smuk og fin, lige til at spise =)

Elsker det sidste billede, hvor de bare ligger totalt ens.

Det gjorde min mand og datter også, og hvad kan man så gøre, andet end at tage billeder og blive endnu mere forelsket i dem begge!

Tillykke med hende, hun er fantastisk!

Tusind mange tak ska du have  

Det helt mærkeligt som man bare kan sidde og kigge på hende, så fin hun er.. Og ja jeg er fuldstændig enig med dig.. Man blir helt forelsket indeni - det er jo bare et tegn på det er hans datter og det er noget man har lavet sammen

Anmeld

27. august 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Ja jeg var så hoppet i seng smiler ..

Håber dit jordmoder møde gik godt .. det altid dejligt og høre hjertelyd ka jeg huske

Ja det gik rigtig godt Smiler... Mærkede hovedet begge to Dvs manden og mig mærkede babys hovede... Og den lille blev skønnet til at være omkring et kilo Så er meget glad

Og ja det er VIDUNDERLIGT at høre hjertelyd

Anmeld

3. september 2010

Lou87

NR3ønskebarn skriver:

Ja det gik rigtig godt Smiler... Mærkede hovedet begge to Dvs manden og mig mærkede babys hovede... Og den lille blev skønnet til at være omkring et kilo Så er meget glad

Og ja det er VIDUNDERLIGT at høre hjertelyd

Det var godt

Og hvor vildt at i mærkede hovedet... prøvede vi slet ikke...
Prøvede ellers selv derhjemme nogen gange og gætte hva der var hvad, men man turde ikk sådan tage rigtig fat sys jeg

Ja - man kan mindes det med et smil... men nu kan man så bare høre hjertelyden mere live - det mærkeligt hun ligger her på sofaen ved siden af mig

Anmeld

3. september 2010

Dansker I Holland

Lou87 skriver:

Det var godt

Og hvor vildt at i mærkede hovedet... prøvede vi slet ikke...
Prøvede ellers selv derhjemme nogen gange og gætte hva der var hvad, men man turde ikk sådan tage rigtig fat sys jeg

Ja - man kan mindes det med et smil... men nu kan man så bare høre hjertelyden mere live - det mærkeligt hun ligger her på sofaen ved siden af mig

Hehe nej jeg vidste heller ikke at det var hovedet før jordemoderen bad os mærke Men har da siddet og mærket efter flere gange for at se om det er til at bedømme, men det er det ikke ggg.. Men jeg kan gætte mig til at hvis jeg mærker noget hårdt, så er det enten numsen, hovedet eller selve kroppen Meget sjovt at mærke på maven når h*n flytter sig hihi... Glæder mig bare SÅ meget til det bliver min tur til at føde Bliver så dejligt altså.

Og skal til jordemoder igen her den 9 september, så det skal nok blive rigtig godt Og hjertelyden er nemmere at finde nu hvor baby er så stor Bliver dog sparket PÆNT meget i ribbenene.. griner...

Knus Sussie 29+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.