Dåbskjoler.. Vis mig jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Ihh Dorthe... Det lyder som min families. Den er bare 200 år gammel...

Wauuu 200 år, hvor fint! Den glæder jeg mig til at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Her er kjolen Laura blev døbt i. Den er lavet af min venindes mor og går rundt på skift i min venindes familie. Kjolen er hæklet og med lyserød satinunderkjole. Kysen er ligeledes hæklet også med lyserødt satin indeni...

K.h. Linda

Åh. hæklede kjoler er bare skønne 

Anmeld

13. august 2010

SanneBoe skriver:

Vores går helt tilbage til min tip tip oldemor, den første der er døbt i den er fra 1811, så den betyder rigtig meget i vores familie, vi er alle sammen døbt i den og det er min dreng selvfølgelig også

Hold da op hvor er den flot. Og sikken et langt liv den har haft. Fantastisk!

Anmeld

13. august 2010

dorthemus skriver:

Tusind tak  Det gør hun nok på det her billede ellers synes jeg desværre ikke hun gør. Hun er som snydt ud af næsen på donor...æv!

Neeeej jeg kan sagtens se Mama Dorthe i Runa 

Anmeld

13. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Neeeej jeg kan sagtens se Mama Dorthe i Runa 

Det er fordi du ikke har set ham  men tak  Er det ikke snart du kan teste for øvrigt??

Anmeld

13. august 2010

dorthemus skriver:

Det er fordi du ikke har set ham  men tak  Er det ikke snart du kan teste for øvrigt??

Hmmm, jeg holder nu stadig på der er lidt mama Dorthe i hende. Bare vent til hun bliver ældre 

Nej, jeg skal ikke teste før om en uge.... Øv!  Det holder hårdt, selv om jeg ik tror den er der... 

Anmeld

13. august 2010

Hvem?

Alexis skriver:

Hold da op hvor er den flot. Og sikken et langt liv den har haft. Fantastisk!

Mange tak, nu mangler båndet selvfølgelig, prøver li med et billed mere hvor det hele er "monteret"

Vi håber den holder mange år endnu, da den jo er noget særligt og meget flot - syntes vi hvert fald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Hmmm, jeg holder nu stadig på der er lidt mama Dorthe i hende. Bare vent til hun bliver ældre 

Nej, jeg skal ikke teste før om en uge.... Øv!  Det holder hårdt, selv om jeg ik tror den er der... 

Uhh det er sgu nervepirrende  Håber og krydser stadig

Anmeld

13. august 2010

SanneBoe skriver:

Mange tak, nu mangler båndet selvfølgelig, prøver li med et billed mere hvor det hele er "monteret"

Vi håber den holder mange år endnu, da den jo er noget særligt og meget flot - syntes vi hvert fald

Ja er du vimmer den er vild flot! Håber den holder mange generationer endnu. 

Anmeld

13. august 2010

dorthemus skriver:

Uhh det er sgu nervepirrende  Håber og krydser stadig

Tak søde. Ja, synes tiden går lidt for langsom denne gang, men har heldigvis været ok til at slå det ud af hovedet. Har umiddelbart heller ingen symptomer. Jeg kan teste d, 20/8 men mon ikke jeg kommer til at tage en enkelt test lidt før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.