Dåbskjoler.. Vis mig jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Lillefe

Min mor syede Nadia's finder lige et billede..  æv æv.. kan ikke vise det.. har det ikke på denne computer men en af de andre.. når jeg finder det frem skal jeg nok sætte det ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Pige2009

Her er kjolen Laura blev døbt i. Den er lavet af min venindes mor og går rundt på skift i min venindes familie. Kjolen er hæklet og med lyserød satinunderkjole. Kysen er ligeledes hæklet også med lyserødt satin indeni...

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2010

saxa

Her er Yasmin i hendes dåbskjole - det var en vi selv købte til hende da det er vores plan at den skal gå i arv.. Lillebror skal også døbes i den til den tid.. Den er helt enkel i satinstof og med en smule udsmykning i øverste del..

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Her er kjolen Laura blev døbt i. Den er lavet af min venindes mor og går rundt på skift i min venindes familie. Kjolen er hæklet og med lyserød satinunderkjole. Kysen er ligeledes hæklet også med lyserødt satin indeni...

K.h. Linda

Den er vel nok sød

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Den er vel nok sød

Tak Det er sørme da også en fornem og flot gammel sag Runa skal døbes i. Vi har desværre ingen arvekjole i min familie, men min bedste veninde var meget stolt af, at Laura blev døbt i "hendes" kjole

P.S. Du er en lille lækkerbuks i kjolen!

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Tak Det er sørme da også en fornem og flot gammel sag Runa skal døbes i. Vi har desværre ingen arvekjole i min familie, men min bedste veninde var meget stolt af, at Laura blev døbt i "hendes" kjole

P.S. Du er en lille lækkerbuks i kjolen!

Tak  Jeg er også bare så glad for at vi fandt den..den har været væk siden jeg brugte den og nu er den mirakuløst dukket frem af gemmerne...må være skæbnen

Jeg synes det er dejligt med en historie som i jeres tilfælde

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tak   Jeg er også bare så glad for at vi fandt den..den har været væk siden jeg brugte den og nu er den mirakuløst dukket frem af gemmerne...må være skæbnen

Jeg synes det er dejligt med en historie som i jeres tilfælde

Det er da utroligt - det må virkelig være et tegn fra himlen om, at Runa er noget helt specielt. Men det vidste du jo i forvejen

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er da utroligt - det må virkelig være et tegn fra himlen om, at Runa er noget helt specielt. Men det vidste du jo i forvejen

TAK!, ja hun er noget helt specielt  Hun skal også døbes samme dato og i samme kirke som jeg blev døbt - så er ringen sluttet

Fed dato: 10.10.10, kl. 10

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

TAK!, ja hun er noget helt specielt  Hun skal også døbes samme dato og i samme kirke som jeg blev døbt - så er ringen sluttet

Fed dato: 10.10.10, kl. 10

Det er da til at huske Især for dem der føder den dag!

Anmeld

12. august 2010

Maddox

Begge mine børn er døbt i den samme kjole, som jeg også er blevet døbt i

Min mor købte den da jeg skulle døbes og efterfølgene er den blevet brugt til mine søskende, mine fætre og nu mine børn.. Alle vores navne og dåbsdatoer er skrevet på med hvid skrift, så man skal tæt på for at se det - og ud for mit navn står mine børn. Ud for min lillebrors navn skal hans børn stå, osv., osv..

Billede 1: Min datter da hun blev døbt i 2003

Billede 2: Min søn da han blev døbt i 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.