Dåbskjoler.. Vis mig jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Josesmor

Tak fordi i har vist alle jeres skønne kjoler.. De er alle vildt flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Pige2009

misslea skriver:

Hahah... jep DET GØR JEG NEMLIG.... det har jeg da i hvert fald besluttet mig for  Er sat til d. 4. 10.10 - meeeeen nu må vi se, hvornår lillepigen har lyst til at fejre fødselsdag

Og forresten... sikke nogle fine dåbskjolei I har alle sammen

Ja, jeg  Tak forøvrigt

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

Alexis skriver:

Åh. hæklede kjoler er bare skønne 

Tak Det synes jeg også - især når man så kender vedkommende der har hæklet

Anmeld

13. august 2010

klmf

Vi har også en oldgammel dåbskjole i min familie, men til min mors STORE fortrydelse, valgte vi noget helt andet. Jeg synes nu han var lækker Vi indgik nemlig kompromis, jeg fik lov at bestemme, at der skulle være barnedåb og Lars fik lov at bestemme, han ikke skulle have dåbskjole på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2010

CarinaSB

Her er Noah's dåbskjole .. Både hans far & faster er døbt i den

Anmeld

29. august 2010

charlottemor3

hej

her er min dåbskjole som min farmor lavet til mig ,jeg blev selv døbt i den for 30 år siden den 21/9 og alle mine 3 børn er blevet døbt i den så sent som idag blev min søn døbt i den med mørkeblåt bånd

Charlotte

Anmeld

24. marts 2013

M&N

Baagøe skriver:

Her er kjolen Laura blev døbt i. Den er lavet af min venindes mor og går rundt på skift i min venindes familie. Kjolen er hæklet og med lyserød satinunderkjole. Kysen er ligeledes hæklet også med lyserødt satin indeni...

K.h. Linda

Har din venindes mor stadig opskriften på denne smukke kjole!??

Anmeld

26. marts 2013

cecilie1984

Kan godt se det er en gammel tråd.

Men smider lige nogen billeder ind af mine piger i deres kjoler også

Emilie er døbt i min kjole som min mor selv har lavet (den med blomster) Den er 28 år gammel

Freja er døbt i sin fars kjole som er syet af Panayotis i Vejle den er 32 år gammel

Billede 3 er en efter kjole som farmor syede til Emilie, Freja havde den også på.

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

Josesmor skriver:

Vi skal snart igang med at have syet dåbskjolen.., men jeg kunne godt bruge lidt inspiration. Må jeg ikke se de kjoler jeres små guldklumper er døbt i Det er min konfirmationskjole der skal syes om..

Knuss til jer alle

her er vores, der er godt nok en i familien også men vi valgt og købe hel ny til vores søn og den skal vores kommende datter (er uge 17) også have på når den tid kommer... er super glad for den...

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

Hvem? skriver:

Vores går helt tilbage til min tip tip oldemor, den første der er døbt i den er fra 1811, så den betyder rigtig meget i vores familie, vi er alle sammen døbt i den og det er min dreng selvfølgelig også

hvor er den bare pisse flot og unik ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.