Dåbskjoler.. Vis mig jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.176 visninger
66 svar
1 synes godt om
12. august 2010

Josesmor

Vi skal snart igang med at have syet dåbskjolen.., men jeg kunne godt bruge lidt inspiration. Må jeg ikke se de kjoler jeres små guldklumper er døbt i Det er min konfirmationskjole der skal syes om..

Knuss til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

dorthemus

Jeg ville ELSKE at vise min dåbskjole frem, men det er ved at blive gjort i stand til min datters dåb i oktober. Den er 90 år gammel, meget enkel og med kniplinger og desværre meget skrøbelig. Hele familien er døbt i den, incl min far og jeg.

Det er SÅ stort at vi fandt den og jeg glæder mig til at se min datter i den...hun skal i øvrigt døbes samme dato som jeg selv blev døbt og i samme kirke

Anmeld

12. august 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Jeg ville ELSKE at vise min dåbskjole frem, men det er ved at blive gjort i stand til min datters dåb i oktober. Den er 90 år gammel, meget enkel og med kniplinger og desværre meget skrøbelig. Hele familien er døbt i den, incl min far og jeg.

Det er SÅ stort at vi fandt den og jeg glæder mig til at se min datter i den...hun skal i øvrigt døbes samme dato som jeg selv blev døbt og i samme kirke

ej hvor er det vildt!!! 90 år gammel - synd man ikke kan rose hende der har lavet den i sin tid  hvad dato ska din prinsesse døbes?

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

ej hvor er det vildt!!! 90 år gammel - synd man ikke kan rose hende der har lavet den i sin tid  hvad dato ska din prinsesse døbes?

Den er så fin Malene

Der er ikke meget lir over den, men jeg elsker dens enkelthed. Desværre er der en stor gul plet foran på den...DEN SKAL BARE GÅ AF!!! Tror du man kan putte vanish white på den eller er det for skrapt??

Hun skal da døbes samme dag som dine drenge..den 10.10.10

Anmeld

12. august 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Den er så fin Malene

Der er ikke meget lir over den, men jeg elsker dens enkelthed. Desværre er der en stor gul plet foran på den...DEN SKAL BARE GÅ AF!!! Tror du man kan putte vanish white på den eller er det for skrapt??

Hun skal da døbes samme dag som dine drenge..den 10.10.10

FANTASTISK DATO!!!!

aahhmneeen altså... glæder mig så vildt til at se hende i den kjole, ååhh... det ska du nok passe på med, tænker at en så gammel kjole nok ikke kan tåle det helt vilde vaskepulver!!! står der så alle jeres navne et sted?

Anmeld

12. august 2010

bagger26

Her er vores familie kjole, som min mor har lavet til alle hendes børnebørn.. Der er lavet 2 forskellige underkjoler i henholdsvis lyserød & lyseblå, da man kan se igennem det yderstestof..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Her er vores familie kjole, som min mor har lavet til alle hendes børnebørn.. Der er lavet 2 forskellige underkjoler i henholdsvis lyserød & lyseblå, da man kan se igennem det yderstestof..

Hvor er den bare fin!!!

Mine drenge skal døbes i disse... oldemor der syer - ska bare ha' blå og grøn "sløjfe"

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

FANTASTISK DATO!!!!

aahhmneeen altså... glæder mig så vildt til at se hende i den kjole, ååhh... det ska du nok passe på med, tænker at en så gammel kjole nok ikke kan tåle det helt vilde vaskepulver!!! står der så alle jeres navne et sted?

Det er da det den er

Det er min tante på 83 år der skal vaske den...jeg rører den ikke!!Tør simpelthen ikke

Desværre nej, det brugte familien åbenbart ikke, men jeg overvejer at få syet Runas navn i den og så skal den ikke bruges mere, tror jeg.

Vedhæfter lige et billede af mig med den på, man kan desværre ikke helt se hvor fin den er:

Anmeld

12. august 2010

bagger26

Malene84 skriver:

Hvor er den bare fin!!!

Mine drenge skal døbes i disse... oldemor der syer - ska bare ha' blå og grøn "sløjfe"

Den er også bare rigtig søde, de bliver bare så fine i dem.. Glæder mig tilat se billeder af drengene med dem på, rigtig sødt med noget utraditionelt..

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Hvor er den bare fin!!!

Hvor blir de bare stilfulde, dine drenge. Hvor er hun dygtig din oldemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.