Dåbskjoler.. Vis mig jeres :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er da til at huske Især for dem der føder den dag!

Ja blæret dato

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Jeg ville ELSKE at vise min dåbskjole frem, men det er ved at blive gjort i stand til min datters dåb i oktober. Den er 90 år gammel, meget enkel og med kniplinger og desværre meget skrøbelig. Hele familien er døbt i den, incl min far og jeg.

Det er SÅ stort at vi fandt den og jeg glæder mig til at se min datter i den...hun skal i øvrigt døbes samme dato som jeg selv blev døbt og i samme kirke

Ihh Dorthe... Det lyder som min families. Den er bare 200 år gammel...

Anmeld

12. august 2010

Ranarupta

Jeg smækker billede op efter søndag, hvor Albert skal døbes.

Anmeld

13. august 2010

TbCp

Liva blev døbt i en fra faderens familie. Den havde vist ca. 100år på bagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2010

Hvem?

Sama skriver:

Vi skal snart igang med at have syet dåbskjolen.., men jeg kunne godt bruge lidt inspiration. Må jeg ikke se de kjoler jeres små guldklumper er døbt i Det er min konfirmationskjole der skal syes om..

Knuss til jer alle

Vores går helt tilbage til min tip tip oldemor, den første der er døbt i den er fra 1811, så den betyder rigtig meget i vores familie, vi er alle sammen døbt i den og det er min dreng selvfølgelig også

Anmeld

13. august 2010

Munder

Her er Andrea's dåbskjole. Vi havde en familiedåbskjole, som har været brugt siden vores bedsteforældre, men den forsvandt desværre efter vores kusine blev døbt i den ØVØV, så min søster fik lavet denne. Det er meningen den skal gå i arv fra nu af.
Det er hør som base, med noget blondevært (ved ikke helt hvad det  er)ud over. Den er bare så flot.

Anmeld

13. august 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Det er da det den er

Det er min tante på 83 år der skal vaske den...jeg rører den ikke!!Tør simpelthen ikke

Desværre nej, det brugte familien åbenbart ikke, men jeg overvejer at få syet Runas navn i den og så skal den ikke bruges mere, tror jeg.

Vedhæfter lige et billede af mig med den på, man kan desværre ikke helt se hvor fin den er:

Måtte bare lige kommentere! Hold da op hvor din datter ligner dig!
Synes det helt vildt tydeligt på det billede her!

Nå undskyld, det havde ikke noget med tråden at gøre

Anmeld

13. august 2010

FruEllingsen

Her er Marcus dåbskjole.

Det er hans mormors brudekjole som er syet om til dåbskjole. så både michael, hans mor og morbrødre er døbt i den.

og nu Marcus

Anmeld

13. august 2010

Risen

Drømmer skriver:

Her er Marcus dåbskjole.

Det er hans mormors brudekjole som er syet om til dåbskjole. så både michael, hans mor og morbrødre er døbt i den.

og nu Marcus

Nååårh hvor er han fin!  

Anmeld

13. august 2010

FruEllingsen

Risen skriver:

Nååårh hvor er han fin!  

Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.