Jeg vil godt starte :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2008

moniquesmor

hej er også ny her eller en uge gammel hehe

jeg er så også ungmor (L) jeg var 19 da jeg bliv gravid med min datter og 20 da jeg født hende. og idag er jeg sku blive 21 og har en datter på 14mdr:P vi bor sammen med faren som frie igår, så nu er jeg sku forlovet..(L)
når men udover det midste jeg også en masser venner og veninder men er ret ligeglad dem der er tilbage er de rigtigt..

men da jeg bor på lolland og kun har boet her i 2 år kunne jeg godt bruge nogle nye venner og veninder.(L):P

mvh michelle

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. december 2008

JasminsMoar88

jeg var 19 da jeg blev gravid og en måned efter jeg blev 20 kom lille pigen til verden.. og jeg frtryder det ALDRIG.... selv om lille pigen var en "upser" så er hun den BEDSTE "upser" jeg nogensinde har lavet i hele mit liv

Anmeld

9. december 2008

Miamaja

lillemor87 skriver:

hej måske hører jeg slet ikke her over jeg er 20 har fået min søn for 4 år siden før jeg var 17år i 3 mdr jeg var 19 da jeg fik nr2 og nu er jeg 20 og på vej til nr3 ;)

sikke smukke drenge du har faet. tillykke med dem alle

Anmeld

9. december 2008

Miamaja

JasminsMoar88 skriver:

jeg var 19 da jeg blev gravid og en måned efter jeg blev 20 kom lille pigen til verden.. og jeg frtryder det ALDRIG.... selv om lille pigen var en "upser" så er hun den BEDSTE "upser" jeg nogensinde har lavet i hele mit liv

hvor er det bare smukt fortalt

Anmeld

9. december 2008

Fam. Madsen

hej

ja jeg høre nok også til her inde..

jeg var 21 da jeg blev gravis og 21 da jeg føde men 1½mdr. efter jeg føde blev jeg 22år og min lille mand er 100% planlagt... og han er det bedste der er sket for mig.. og min mand min mand var 27 da vi fik ham.. jeg er gifts med hans far..så vi er en rigtig lille familien Danmark

hilsen familien madsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+