Jeg vil godt starte :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2008

Kristina V

Uha tusind tak for de fine ord Louise:D Jeg er en stolt mor, og en go mor, så lader det ikk påvirke mig, for ser det kun som en fordel, men det kan jo aldrig lade vær med at sætte sig, når nogle mennesker er så snæversynet>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2008

Hvor er du sød Louise :) Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg er en lige så god mor som en på 30 eller 40.. er bare træt af at blive proppet i en kategori der hedder "ung mor" fordi jeg er 22 (engang var det squ helt normalt) - ville hellere kalde kategorien "jeg er verdens bedste, fordi jeg er ung og spræng fyldt af energi og gåpåmod - mor" :)

Anmeld

9. februar 2008

Nemesis

Lidt spøjst, men selvom jeg ikke føler mig som en ung forælder i dag, fik jeg dog min ældste på nu 13 år da jeg selv var 19 år.
Han var helt planlagt, selvom det da var lidt pudsigt at sidde til studentereksamen og være gravid :P
JEg mødte dengang en masse fordomme, både fra professionelle folk og folk på gaden..i dag er der jo ingen der løfter så meget som et øjenbryn.

Jeg har været en super mor, trods min ungdom og min søns ADHD og har aldrig fortrudt. Dengang sagde jeg, at man sagtens kunne være mor og tage en uddannelse. Den påstand beviste jeg da jeg i 2006 blev færdig og senere samme år blev mor til endnu en lille dreng.

I dag tror jeg ikke der er nogen der tænker på mig som ung mor....tænker heller ikke over det selv.
:-) Sisse

Anmeld

9. februar 2008

Lulle25

Ja lad os kalde os det :) "jeg er verdens bedste, fordi jeg er ung og spræng fyldt af energi og gåpåmod - mor" Den er jeg helt med på;) Og har taget 2 uddannelser og har passet min datter til ug alligevel. Og vi "jeg er verdens bedste, fordi jeg er ung og spræng fyldt af energi og gåpåmod - mødre" er jo bare for seje og kan overskue/ multitaskel en hel del... Jeg tænker lege med børnene, skifte bleer, lave mad, gøre rent, se godt ud:P lave lektier og bare nyde det i fulde drag:D
Det er der nok ikke så mange andre der kan vel ???:P
God aften tøser
Kh Louise

Anmeld

10. februar 2008

Charlotte_82

Jeg hører også til herinde ;) fik min den første da jeg var 21 år og nu hvor jeg snart fylder 26 år har jeg 3 stk dejlige børn :D

Anmeld

13. februar 2008

Callesmor

Jamen jeg høre vel så også til herinde... Jeg var 20 da jeg fik min den første som nu er 9, 21 med nummer 2 og 29 med nummer 3....

Anmeld

20. februar 2008

Louise mortil4

hmm tror også jeg hører her under. Jeg var lige plevet 22 da jeg fødte vores store pige den 17 februar 06, manden var 24. Ijuli 07 da jeg var 23 og manden 25 fik vi tvillingerne Liv og Lærke, nu er jeg så 24 og lige pt er der ikke flere på vej, men det kommer der forhåbentligt engang når vi er klar.

Anmeld

20. februar 2008

Mikkelmusen

Jeg var 21 da jeg blev gravid og 22 da jeg fødte så jeg kan vist også være med her :)

Anmeld

20. februar 2008

Honningblomst

Hold da op, så er jeg jo også ung mor.;). har dog aldrig set mig selv sådan, altså en ungmor...lyder så negativt.
Fik Jeppe en måned efter jeg blev 22 år.
Planlagt og med mand, hus og bil....Jeg må dog indrømme at jeg virkelig synes jeg er en meget bedre mor nu end da jeg var 22 år, eller måske bare mere rummelig og med fouks på det væsentlige. Dengang gik jeg godt nok op i mange ligegyldige ting omkring ham...men om det er alder eller erfaring med tre børn der er skyld i det, det er jo ikke til at vide.
Knus Eva...

Anmeld

20. februar 2008

Tynen

Jeg tilhører nok også denne kategori.

Fik Stella da jeg var 21 år - Min kæreste 23.

Har da et par gange fået et par spydigheder -Trist, men nogle folk elsker jo at dømme andre.

Men er ved at være ret ligeglad!

Selvom jeg har mistet rigtig mange såkaldte venner, er det bare det hele værd - Selvom jeg syntes det var hårdt i starten!!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.