Jeg vil godt starte :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2008

Skovurt

Hvor går den magiske (alders)grænse?

Jeg fik selv mit første barn d. 2. oktober 07, og var da 24 (fylder i august). min kæreste blev 27 i december.
Ved ikke om jeg er en "ung mor" ud fra alles opfatning, men jeg er i hvert fald glad for at vi valgte at få et barn allerede, også selvom vi er de eneste i vennekredsen der har et - det til trods for at jeg er yngst :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tynen

- skriver:

Jeg syntes ikke det hårdt at være ung forældre og føler mig ikke UNG. Men bare helt tilpas..

Det var da bare den bedste kommentar!:D
Det er jo lige nøjagtig sådan jeg har det!! - Og den er da god at smide i hovedet på "stemplerne" ;)

Trine - Helt tilpas!

Anmeld

8. marts 2008

Christina & Liam

Er ny herinde...

Jeg var 19 da jeg fik Liam..

Det var ikke planlagt, men kunne heller ikke nænne at få abort. Der var mange der ikke regnede med, at jeg skulle være mor i så ung en alder, pga at jeg ikke var den mest modne af min alder ;)

Men idag går det over alt forventning, min omgangskreds og familie etc siger at jeg er en rigitig god mor og det varmer jo om ens hjerte :$

Det var lige lidt om mig.

KH Christina :)

Anmeld

11. marts 2008

Regine

hej hej tøser..:)

jeg er også ny her inde...
jeg høre nok også ind under denne gruppe..hehe.. selv om jeg ikke føgler mig ung mere..hehe... puha hvor kan jeg mærke de grå hår vokse..hehe
jeg er 22 om nogle dage 23... puha 23... så er jo ikke ung længre..hehe:-o;)

jeg var 20 da jeg fik olivia hun er fra den 17 juni 05
jeg var 21 da jeg fik Laura hun er fra den 04 oktober 06

Min dejlige kærste Mikkel og jeg har nu været sammen i 5½ år... puha hvor tiden går...:(
vi bor i Høng det er på vestsjælland.....

jeg er faktisk bare mor ikke ungmor eller gammel mor men bare mor...:D
jeg har ikke de helt vilde dårlig oplevelser med at blive stemplet og jeg har heller ikke mistet nogle veninder..:D

Anmeld

14. april 2008

Camilzch

Jeg er ny herinde, og jeg hører vist også til her :) Jeg var 19 da jeg blev gravid og er nu 21 med oliver på 9½ måned :D

Jeg har mistet rigtig mange veninder, og kunne godt bruge nogle nye "rigtige" venner :D

Jeg er sammen med faren som er 27

Anmeld

14. april 2008

NejaJ

Hejsa...

Jeg var 18 da jeg blev gravid.. 19 da Lærke blev født...
Min kæreste var 25 da blev gravid og blev 26, 2 måneder efter Lærkes fødsel...

Men jeg syns at efter hånden som "venner og veninder" har fået øjnene op for at vi som er blevet forældre har andet at tænke på...
Vi gider da ik gå i byen og drikker os skide fulde.. (jeg gider ik i hvert fald.)
Og efterhånden som tiden er gået, er de bare forsvundet ud af en kant...
En efter en er de bare forsvundet...

Men nu kan man virkelig se hvilke venner som er ens "rigtige venner"!!

Jeg kunne os godt bruge nogen nye...;)

Knuz Neja & Lærke...(L)

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

Ja jeg må jo også hører ind her..

Jeg var 20 da jeg fødte Malthe og er nu 21 :) Og det passer mig fint, kan godt lide at være en såkaldt ung mor ;) :P

Anmeld

15. april 2008

A.

jeg var 20 da jeg blev gravid og nu er jeg 21 og skal snart ha´min lille prins...så jeg er lige med her..:D

Anmeld

10. juli 2008

moniquesmor

hej er også ny her eller en uge gammel hehe

jeg er så også ungmor (L) jeg var 19 da jeg bliv gravid med min datter og 20 da jeg født hende. og idag er jeg sku blive 21 og har en datter på 14mdr:P vi bor sammen med faren som frie igår, så nu er jeg sku forlovet..(L)
når men udover det midste jeg også en masser venner og veninder men er ret ligeglad dem der er tilbage er de rigtigt..

men da jeg bor på lolland og kun har boet her i 2 år kunne jeg godt bruge nogle nye venner og veninder.(L):P

mvh michelle

Anmeld

8. december 2008

JasminsMoar88

jeg var 19 da jeg blev gravid og en måned efter jeg blev 20 kom lille pigen til verden.. og jeg frtryder det ALDRIG.... selv om lille pigen var en "upser" så er hun den BEDSTE "upser" jeg nogensinde har lavet i hele mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.