Er dit/dine barn/børn forsikret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Er I medlem af en fagforening? I givet fald hvilken? For alle fagforeninger har aftaler med forsikringsselskaberne, hvor man kan få rabar, og der er en del at spare - op til flere tusind kr. årligt. Jeg er medlem af Kommunikation og Sprog, og jeg sparer pt. 3000 kr. årligt hos Tryg ift. mange andre. Jeg har bil-, familie/indbo- og børneulykkeforsikring der

nej, ingen fagforeninger, for vi er ikke færdiguddannede endnu...

hmm.. jeg må undersøge hvor vi kan spare noget når vi engang får meldt os ind i noget!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

ja, tandskade er vigtigt... det var også en af de ting vi talte med dem om i sin tid at vi ville have - men der sagde de jo så det med når hun kan gå

Men tak fordi du nævnte det

Velbekomme  Synes godt nok det lyder mærkeligt, at de først skal forsikres når de kan gå. Men det kan jeg se, der er flere der har svaret.. Godt I får hende forsikret!

Anmeld

12. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

hmm.. jeg må undersøge hvor vi kan spare noget når vi engang får meldt os ind i noget!

Tak

Nu ved jeg ikke lige hvad du og kæresten læser, men de fleste fagforeninger kan man melde sig ind i som stud. jeg har både været medlem af Danmarks lærerforening som stud og Tl, mens jeg var i lære... det er gratis og man opnår mange af de rabatordninger de har

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Tak

Jeg var stadig medlem af en fagforening som studerende!  Der fik vi også rabatten, og det er ofte gratis at være medlem som studerende Det kan SÅ godt betale sig...

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Jeg var stadig medlem af en fagforening som studerende!  Der fik vi også rabatten, og det er ofte gratis at være medlem som studerende Det kan SÅ godt betale sig...

jamen så har vi jo endnu mere vi kan få ordnet

Godt jeg har Jer herinde...

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

jamen så har vi jo endnu mere vi kan få ordnet

Godt jeg har Jer herinde...

Ja, det er nu en fantastisk side!  Elsker jer alle sammen

Anmeld

12. august 2010

Hitchedstump

Kan ik huske om det var det første år eller 3 at hun gik under min, men derefter fik hun hendes egen, hvis man kan sige det såen..

Anmeld

13. august 2010

NoName

Caroline86 skriver:

hvilket forsikringsselskab har I?

Forstår virkelig ikke hvorfor vores selskab har sagt som de har

Vi har Tryg...

Anmeld

13. august 2010

Mig med maven

For at være helt ærlig, ved jeg ikke hvornår det er passende. Men min mand er ansat i TRYG, så kan man andet en at forsikre sig til op over begge øre, det tror jeg ikke! Smiler!

Anmeld

13. august 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Ja, overskiften siger vel næsten sig selv

Er Jeres unger forsikret? Vi har talt om at tegne ulykkesforsikring på Laura når hun begynder at gå... Vi synes ikke det er nødvendigt inden

Hvad mener du?

Knus Caroline

Godmorgen:0)

Da Asta belv født kontaktede jeg forsikringsselskabet og det viste sig at Asta var forsikret under min ulykkesforsikring til det fyldte 3. år:0)

Så undersøg lige det - det eneste de skulle have var hendes cpr nummer og fra hun blev tre koster hun omkring 600 kroner om året:0)

Jeg er ved Tryg:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.