Er dit/dine barn/børn forsikret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er dit/dine barn/børn forsikret? uddyb gerne :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.117 visninger
52 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser...

Ja, overskiften siger vel næsten sig selv

Er Jeres unger forsikret? Vi har talt om at tegne ulykkesforsikring på Laura når hun begynder at gå... Vi synes ikke det er nødvendigt inden

Hvad mener du?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Ja, overskiften siger vel næsten sig selv

Er Jeres unger forsikret? Vi har talt om at tegne ulykkesforsikring på Laura når hun begynder at gå... Vi synes ikke det er nødvendigt inden

Hvad mener du?

Knus Caroline

Ja vores er blevet forsikret fra fødslen, så er vi i hvert fald på den sikre side...

Anmeld

12. august 2010

L.J.L

vi har familieforsikring, den dækker alle...

Anmeld

12. august 2010

ll.andersen

Ja, Mercedes er ulykkesforsikrede fra fødslen af, kunne ikk se hvorfor vi skulle vente til hun kunne gå eller kravle, da hun går gratis ind under min til hun er 3 år

Anmeld

12. august 2010

Vingummien

Har også sådan en familieforsikring som dækker ham og mig. Syntes det er rart fra de kan gå, da derer der større chance for tandskader osv.

Anmeld

12. august 2010

LC

Vi tegnede ulykkedes forsikring lige efter fødsels.

Hvad hvis din datter bliver syg og deraf handicappet resten af livet, det sker altså for nogle før de kan gå.... ville aldrig turde tage den chance.. Ved godt at det er mega sjældent det sker, men ville bare være ærgeligt, ikke at kunne få noget hjælp økonomisk til ombygning af hus, hjælpemidler osv.

Har nok noget at gøre med at jeg faktisk kender en der fik en svulst i hjernen da hun var 3 uger og deraf stærkt hjerneskadet.

Men er selvfølgelig folks eget valg, ville som sagt bare ikke tage chancen, og fra fødslen og til de kan gå, er det måske kun et spørgsmål om 500kr man når at betale....

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Ja det er han helt sikkert og har været det fra fødslen. det første år høre de under ens egen i vores forsikring efter der fik han hans egne. 

Jeg ville slet ikke turde andet  

Altså personligt synes jeg det er sent når de begynder at gå der kan jo ske meget før det også de kan falde ned et sted fra man kan køre galt osv osv osv men det jo bare min mening. 

Knusser.

Anmeld

12. august 2010

Diana...

LC skriver:

Vi tegnede ulykkedes forsikring lige efter fødsels.

Hvad hvis din datter bliver syg og deraf handicappet resten af livet, det sker altså for nogle før de kan gå.... ville aldrig turde tage den chance.. Ved godt at det er mega sjældent det sker, men ville bare være ærgeligt, ikke at kunne få noget hjælp økonomisk til ombygning af hus, hjælpemidler osv.

Har nok noget at gøre med at jeg faktisk kender en der fik en svulst i hjernen da hun var 3 uger og deraf stærkt hjerneskadet.

Men er selvfølgelig folks eget valg, ville som sagt bare ikke tage chancen, og fra fødslen og til de kan gå, er det måske kun et spørgsmål om 500kr man når at betale....

Anmeld

12. august 2010

Lady Marion <3

Så absolut da lige fra fødslen ,, Tør man lade være ??

Anmeld

12. august 2010

Pia.

Nu spørg jeg nok dumt... men hvad bruger I forsikringen til - eller rettere hvad skal I bruge den til ? (hvis uheldet er ude)

Jeg har en alm. fritids og ulykkes forsikring på os alle 4 her hjemme, er det, det samme ? ...

I skriver som om den er livs nødvendig, men hvornår skulle I få brug for den - spørg kun fordi jeg er helt uviden på det område...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.