Er dit/dine barn/børn forsikret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Pige2009

Laura er dækket ind under mine Gudskelov...

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

Jeg har faktisk idag ringet til forsikringen for at høre om hun var dækket af vore ulykkes forsikringer eller om vi skulle tegne en seperat til hende...

Fik den godt nyhed at hun er dækket af vores kvit og frit til hun bliver 3 år, de skulle bare have hendes navn og cpr nr så var den fi vinkel. Så har stemt "dækket fra fødslen" = når vi ringer og melder hun er født.

hvilket forsikringsselskab har I?

Forstår virkelig ikke hvorfor vores selskab har sagt som de har

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Laura er dækket ind under mine Gudskelov...

K.h. Linda

hvilket selskab er det?

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

hvilket selskab er det?

Tryg Her er hun dækket af vores familieforsikring og er der tegnet en ekstra børneulykkesforsikring i det tilfælde hun selv kommer til skade...

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Tryg

ja ok... Vi har Gjensidige Har egentlig altid været rigtig tilfreds, men det her synes jeg egentlig ikke er ok! At de siger vi ikke behøver tegne en på hende før hun kan gå.. hmm!

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja ok... Vi har Gjensidige Har egentlig altid været rigtig tilfreds, men det her synes jeg egentlig ikke er ok! At de siger vi ikke behøver tegne en på hende før hun kan gå.. hmm!

Det er sgu frækt!  Jeg har været rigtig godt tilfreds med Tryg... 

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Det er sgu frækt!  Jeg har været rigtig godt tilfreds med Tryg... 

ja, det er det egentlig

Jeg har også kun hørt godt om tryg! Daniels tante arbejder for tryg, men det er bare så dyrt

Anmeld

12. august 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

jamen jeg forstår det slet ikke.. nu fandt jeg jo lige papirerne frem pga. Jeres svar og det er da helt i skoven! Har min lille pige været uforsikret i 6 mdr!? Det kan jeg altså ikke lige håndtere... Bliver da også nødt til at fortælle dem at det er den anbefaling vi har fået derinde fra

Nej, den bliver tegnet med det samme... bum

Lige et godt råd. Ved ikke om der er andre der har skrevet det. men husk at sikre jer, at der er tandskadedækning når I tegner en for Laura. -Det er ikke alle børneulykkes-forsikringer. Tænderne er en af de ting børnene tit slår og det er ikke altid til at vide om det får skader på de blivender tænder.

Vi har haft begge børn forsikret fra starten af og godt det samme. Jacob fik klemt den ene finger i børnehaven, så fingerspidsen blev delvist amputeret. den blev heldigvis sat på igen, men skulle der komme følger/gener senere er det anmeldt og han kan få hjælp den vej.

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

ja, det er det egentlig

Jeg har også kun hørt godt om tryg! Daniels tante arbejder for tryg, men det er bare så dyrt

Er I medlem af en fagforening? I givet fald hvilken? For alle fagforeninger har aftaler med forsikringsselskaberne, hvor man kan få rabar, og der er en del at spare - op til flere tusind kr. årligt. Jeg er medlem af Kommunikation og Sprog, og jeg sparer pt. 3000 kr. årligt hos Tryg ift. mange andre. Jeg har bil-, familie/indbo- og børneulykkeforsikring der

Anmeld

12. august 2010

Moderator

JulieE skriver:

Lige et godt råd. Ved ikke om der er andre der har skrevet det. men husk at sikre jer, at der er tandskadedækning når I tegner en for Laura. -Det er ikke alle børneulykkes-forsikringer. Tænderne er en af de ting børnene tit slår og det er ikke altid til at vide om det får skader på de blivender tænder.

Vi har haft begge børn forsikret fra starten af og godt det samme. Jacob fik klemt den ene finger i børnehaven, så fingerspidsen blev delvist amputeret. den blev heldigvis sat på igen, men skulle der komme følger/gener senere er det anmeldt og han kan få hjælp den vej.

ja, tandskade er vigtigt... det var også en af de ting vi talte med dem om i sin tid at vi ville have - men der sagde de jo så det med når hun kan gå

Men tak fordi du nævnte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.