Er dit/dine barn/børn forsikret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Og forresten jo det er den forsikring du har   Fritid/ ulykke , så er i dækket ind ..

Det er jeg glad for at læse... ingen bekymringer her fra

Knus og tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ja det er han helt sikkert og har været det fra fødslen. det første år høre de under ens egen i vores forsikring efter der fik han hans egne. 

Jeg ville slet ikke turde andet  

Altså personligt synes jeg det er sent når de begynder at gå der kan jo ske meget før det også de kan falde ned et sted fra man kan køre galt osv osv osv men det jo bare min mening. 

Knusser.

vi talte med en forsikringsvejleder i vores selskab som sagde det ikke var nødvendigt at tegne den tidligere Tror jeg ringer til dem og får tegnet den forsikring, med det samme... troede hun var "beskyttet" af vores forsikring når hun er så lille, men det kan jeg da godt se hun ikke er, når jeg kigger papirerne

Anmeld

12. august 2010

XXSS

jeg har stemt ja fra fødslen. jeg er gift med en forsikringsmand..

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

vi talte med en forsikringsvejleder i vores selskab som sagde det ikke var nødvendigt at tegne den tidligere Tror jeg ringer til dem og får tegnet den forsikring, med det samme... troede hun var "beskyttet" af vores forsikring når hun er så lille, men det kan jeg da godt se hun ikke er, når jeg kigger papirerne

Ej det forstå jeg da slet ikke det var da mærkeligt at hun har skrevet sådan. Lucas var forsikret gennem min det første år og da han så blev et år fik han sin egen og den gælder så for ALLE de børn vi ikke skal have men vi betaler et fast beløb om året og det gælder for alle børn om vi så har 10. 

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ej det forstå jeg da slet ikke det var da mærkeligt at hun har skrevet sådan. Lucas var forsikret gennem min det første år og da han så blev et år fik han sin egen og den gælder så for ALLE de børn vi ikke skal have men vi betaler et fast beløb om året og det gælder for alle børn om vi så har 10. 

jamen jeg forstår det slet ikke.. nu fandt jeg jo lige papirerne frem pga. Jeres svar og det er da helt i skoven! Har min lille pige været uforsikret i 6 mdr!? Det kan jeg altså ikke lige håndtere... Bliver da også nødt til at fortælle dem at det er den anbefaling vi har fået derinde fra

Nej, den bliver tegnet med det samme... bum

Anmeld

12. august 2010

MyBaby

ll.andersen skriver:

Ja, Mercedes er ulykkesforsikrede fra fødslen af, kunne ikk se hvorfor vi skulle vente til hun kunne gå eller kravle, da hun går gratis ind under min til hun er 3 år

Det samme her...

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

jamen jeg forstår det slet ikke.. nu fandt jeg jo lige papirerne frem pga. Jeres svar og det er da helt i skoven! Har min lille pige været uforsikret i 6 mdr!? Det kan jeg altså ikke lige håndtere... Bliver da også nødt til at fortælle dem at det er den anbefaling vi har fået derinde fra

Nej, den bliver tegnet med det samme... bum

Lyder fornuftigt og sikke nogen hoveder der inde 

Anmeld

12. august 2010

Sommerfuglelarven

Vi har både familieforsikring, ulykkesforsikring, er medlem af Sygeforsikringen Danmark, og har en forsikring hos Falck (kan ikke huske hvad den hedder, men den indebærer gratis transport til/fra læge, sygehus, tandlæg osv.), det har været lige fra fødslen!

Hvorfor?

Fordi vi mener at det er vigtigt at forsikre dem helt fra fødslen, da man aldrig kan vide om uheldet er ude. Skulle hun blive alvorligt syg, så er det en stor hjælp at være medlem af Danmark med medicinudgifterne og Falck pga. transporten (jeg har ikke kørekort, kun min mand der har det). De to andre forsikringer dækker hvis hun bla. bliver invalid, og som en anden skriver, så er det en stor omkostning ved bla. ombygning, og så vil hun få udbetalt tabt abejdsfortjeneste. Ulykkesforsikringen betaler bla. også hvis hun kommer til at smadre noget i instutionen, faktisk havde vi et uheld i hendes dagpleje, hvor hun kom til at smadre en lampe til 3200 kr, den blev dækket af forsikringen.

Jeg mener ikke at man bør vente med det, da man desværre ikke selv er herre over om/når uheldet er ude - man kan jo tabe babyen så det får en hjerneskade, trafikulykke, tabe noget ned over babyen osv., så hellere betale den lille sum penge til forsikringerne, og ikke pludselig stå og betale flere hundrede tusinde kroner.

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

jep, mine er forsikret. men om de lige blev det fra fødslen, det tvivler jeg nu på. er generelt en skovl til at få lavet det årlige forsikrings check.

Anmeld

12. august 2010

NoName

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Ja, overskiften siger vel næsten sig selv

Er Jeres unger forsikret? Vi har talt om at tegne ulykkesforsikring på Laura når hun begynder at gå... Vi synes ikke det er nødvendigt inden

Hvad mener du?

Knus Caroline

Jeg har faktisk idag ringet til forsikringen for at høre om hun var dækket af vore ulykkes forsikringer eller om vi skulle tegne en seperat til hende...

Fik den godt nyhed at hun er dækket af vores kvit og frit til hun bliver 3 år, de skulle bare have hendes navn og cpr nr så var den fi vinkel. Så har stemt "dækket fra fødslen" = når vi ringer og melder hun er født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.