Ja, det håber jeg også....virkelig. Tænker jeg jo må prøve at tale fornuft selvom han aldrig har været modtagelig...men må jo sige hvorfor og så tage ham med ud og se på skole osv....håber du har ret, for kan slet ikke overskue en retsag lige nu...
Selv om du ikke kan overskue en retssag, så er det jo kampen værd alligevel. Trives du ikke, trives dine børn jo heller ikke. Og det er jo heller ikke sikkert, at han tager den så langt, men måske vil se, hvor meget du mener det. Kan han få dig til at blive med trudsler om en retssag, så vil det jo passe fint for ham. 3½ år er lang tid at kæmpe for et godt samarbejde. Jeg brugte også 3½ år på at få det til at fungere med min datters far, men han var ligesom din ex meget egoistisk og vi andre skulle bare passe os ind efter ham. Han var mere eller mindre ligeglad med vores datter og gik mere op i hans ret som far. Kampen var hård for retten om hendes bopæl, men hold nu op det har været det hele værd. Jeg er endelig kommet ud af hans kløer og hans magt over mig. DU ved hvad der er bedst for dine børn, for at flytte gør du jo for DERES skyld - husk det søde. Kampen er hård, men sat op mod 3½ års kamp, så er det måske alligevel det værd.
Krydser selvfølgelig finger for at din ex alligevel ikke vælger at lave en retssag ud af det. Er han bare en bette smule fornuftig, kan han jo godt se, at han ingen chance har når det kommer til stykket.
Anmeld