Reglerne for at flytte med sine børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Håber det bare er lidt "taget på sengen" frustration og han tager sig sammen og tænker på hvordan det bliver bedst for jeres børn, og altså jeg mener virkelig en glad mor og far er essentielt for at børn også har det godt.. og som du selv skriver så skal den ene jo skifte skole alligevel.. 

Ja, det håber jeg også....virkelig. Tænker jeg jo må prøve at tale fornuft selvom han aldrig har været modtagelig...men må jo sige hvorfor og så tage ham med ud og se på skole osv....håber du har ret, for kan slet ikke overskue en retsag lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Lady Marion <3

Øv jeg er ked af at høre han er sådan et fjols   Tror du ikke bare han lige skal gøre oprør lige nu og om et par dage har stormen lagt sig igen , sådan plejer de fleste mænd sgu at være   Ihh jeg syntes det virkede som om han var alletiders ex som tog sig godt af ungerne , der tog jeg fejl   Jeg håber han bare lige skal markere sig , for både din og ungernes skyld ..

Knus.

Anmeld

11. august 2010

betski

Ja, det håber jeg også....virkelig. Tænker jeg jo må prøve at tale fornuft selvom han aldrig har været modtagelig...men må jo sige hvorfor og så tage ham med ud og se på skole osv....håber du har ret, for kan slet ikke overskue en retsag lige nu...

Selv om du ikke kan overskue en retssag, så er det jo kampen værd alligevel. Trives du ikke, trives dine børn jo heller ikke. Og det er jo heller ikke sikkert, at han tager den så langt, men måske vil se, hvor meget du mener det. Kan han få dig til at blive med trudsler om en retssag, så vil det jo passe fint for ham. 3½ år er lang tid at kæmpe for et godt samarbejde. Jeg brugte også 3½ år på at få det til at fungere med min datters far, men han var ligesom din ex meget egoistisk og vi andre skulle bare passe os ind efter ham. Han var mere eller mindre ligeglad med vores datter og gik mere op i hans ret som far. Kampen var hård for retten om hendes bopæl, men hold nu op det har været det hele værd. Jeg er endelig kommet ud af hans kløer og hans magt over mig. DU ved hvad der er bedst for dine børn, for at flytte gør du jo for DERES skyld - husk det søde. Kampen er hård, men sat op mod 3½ års kamp, så er det måske alligevel det værd.

Krydser selvfølgelig finger for at din ex alligevel ikke vælger at lave en retssag ud af det. Er han bare en bette smule fornuftig, kan han jo godt se, at han ingen chance har når det kommer til stykket.

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Øv jeg er ked af at høre han er sådan et fjols   Tror du ikke bare han lige skal gøre oprør lige nu og om et par dage har stormen lagt sig igen , sådan plejer de fleste mænd sgu at være   Ihh jeg syntes det virkede som om han var alletiders ex som tog sig godt af ungerne , der tog jeg fejl   Jeg håber han bare lige skal markere sig , for både din og ungernes skyld ..

Knus.

Så længe jeg bare stod til rådighed og han kunne styre så kørte det...jeg har ikke set veninder eller haft et socialt liv i 1½ år, jeg har haft K hjemme fuldtid siden januar fordi hans far ikke vågner om morgenen og drengene selv skal stå op og vente i flere timer...han har bare haft en syg magt over mig, kørt op og ned og gjort alt for at overbevise mig om at jeg intet kunne eller magtede...jeg kan bare ikke det mere, så skal væk og nu kører han det show her...er så bitter og gal og kan slet ikke rumme at se på ham...

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Selv om du ikke kan overskue en retssag, så er det jo kampen værd alligevel. Trives du ikke, trives dine børn jo heller ikke. Og det er jo heller ikke sikkert, at han tager den så langt, men måske vil se, hvor meget du mener det. Kan han få dig til at blive med trudsler om en retssag, så vil det jo passe fint for ham. 3½ år er lang tid at kæmpe for et godt samarbejde. Jeg brugte også 3½ år på at få det til at fungere med min datters far, men han var ligesom din ex meget egoistisk og vi andre skulle bare passe os ind efter ham. Han var mere eller mindre ligeglad med vores datter og gik mere op i hans ret som far. Kampen var hård for retten om hendes bopæl, men hold nu op det har været det hele værd. Jeg er endelig kommet ud af hans kløer og hans magt over mig. DU ved hvad der er bedst for dine børn, for at flytte gør du jo for DERES skyld - husk det søde . Kampen er hård, men sat op mod 3½ års kamp, så er det måske alligevel det værd.

Krydser selvfølgelig finger for at din ex alligevel ikke vælger at lave en retssag ud af det. Er han bare en bette smule fornuftig, kan han jo godt se, at han ingen chance har når det kommer til stykket.

Ja, du har helt ret....jeg skal sgu kæmpe og tror egentlig slet ikke han ville køre den derud faktisk...måske det her bare er for at skræmme mig eller holde mig dernede så han har magten igen, men jeg er flyttet og bliver hos mine forældre indtil jeg får et sted at bo heroppe....min far har budt på et hus heroppe og vi får svar søndag, håber bare så meget det kan gå i orden...

Tak for dit svar og sikke en kamp du har kæmpet....hvorfor bliver de mænd sådan...min x har slet ikke gidet dem mere end bare lidt her og der, men var der fodbold eller en fest, så var det vigtigst...

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Så længe jeg bare stod til rådighed og han kunne styre så kørte det...jeg har ikke set veninder eller haft et socialt liv i 1½ år, jeg har haft Konrad hjemme fuldtid siden januar fordi hans far ikke vågner om morgenen og drengene selv skal stå op og vente i flere timer...han har bare haft en syg magt over mig, kørt op og ned og gjort alt for at overbevise mig om at jeg intet kunne eller magtede...jeg kan bare ikke det mere, så skal væk og nu kører han det show her...er så bitter og gal og kan slet ikke rumme at se på ham...

Det er hårdt for dig , puha sådan noget tager kræfter , hvorfor er nogen mænd så gode til at få os kvinder til at tro vi ikke kan en pind   Han er da slet ikke interesseret i at få børnene fast , det ville da skræmme ham helt vildt , så slå koldt vand i blodet

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Muffi . skriver:

Det er hårdt for dig , puha sådan noget tager kræfter , hvorfor er nogen mænd så gode til at få os kvinder til at tro vi ikke kan en pind   Han er da slet ikke interesseret i at få børnene fast , det ville da skræmme ham helt vildt , så slå koldt vand i blodet

Tak, søde...håber virkelig du har ret....er så bange lige nu, han har hele tiden en strategi..

Anmeld

18. september 2010

Lisbeth85

Min kæreste er gået fra mig for 1½ måned siden, og håber virkelig, at vi kan klare den. Men har også fået en del råd i denne tråd. Håber du er kommet ovenpå igen.

Knus

Anmeld

11. september 2011

Nordsjælland

Må jeg spørge hvordan det gik? 

Jeg står i en lignende situation, men vi skal ændre i samværsaftalen, for at det kan lade sig gøre at flytte - da børnenes far ikke ønsker at have dem i weekenden og i stedet har dem spredt over nogle hverdage.

Anmeld

11. september 2011

Nordsjælland

Må jeg spørge hvordan det gik? 

Jeg står i en lignende situation, men vi skal ændre i samværsaftalen, for at det kan lade sig gøre at flytte - da børnenes far ikke ønsker at have dem i weekenden og i stedet har dem spredt over nogle hverdage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.