Reglerne for at flytte med sine børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

pipsen

Aner ikke noget om reglerne omkring det, men herregud da 18 km er jo ingenting og du skal jo kunne leve et selvstændigt liv, når I nu ikke er sammen mere. Nå, det var en personlig mening, kan bare slet ikke se, hvad argumentet for du skulle blive, kunne være. Pøj pøj med flytningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Nu skrev min kusine lige til mig, at du skal meddele det hvis du flytter kommune, ellers ikke, og det gør du vel egentlig.. tror dog heller ikke det er noget han kan komme langt med, men du må hellere følge reglerne.. så han ingen ammunitation har overhovedet.. 

Tak....jeg har meddelt ham i dag at jeg flytter, men kan jo ikke sige om det er seks uger eller tre måneder der går...han mener nu bare de skal bo fast hos ham...han gør mig sgu så ked og bange, men det ved han nok godt...

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

pipsen skriver:

Aner ikke noget om reglerne omkring det, men herregud da 18 km er jo ingenting og du skal jo kunne leve et selvstændigt liv, når I nu ikke er sammen mere. Nå, det var en personlig mening, kan bare slet ikke se, hvad argumentet for du skulle blive, kunne være. Pøj pøj med flytningen

Nej, vel...og det er sgu ikke sjovt for børnene at opleve uvenskab konstant fordi han bare lige kommer og går som det passer, det fungerer bare ikke...han kommer dernede fra og har hele sit netværk og jeg har intet, men blev for børnenes skyld, det er det så bare ikke mere...ville endda selv kunne afl. og hente nu han brokker sig over han ikke har råd til det.

Anmeld

10. august 2010

N&J

Tak....jeg har meddelt ham i dag at jeg flytter, men kan jo ikke sige om det er seks uger eller tre måneder der går...han mener nu bare de skal bo fast hos ham...han gør mig sgu så ked og bange, men det ved han nok godt...

Det er fandme også tarveligt af ham, og det værste er at du er nødt til at gå og vente på om han kontakter statsforvaltningen eller ej.. oveni alt andet så er det bare ikke lige det ekstra pres man har brug for.. håber for dig at han enten ombestemmer sig eller kontakter statsforvaltningen så I kan få det afklaret så hurtigt som muligt.. 

Anmeld

10. august 2010

wamse

N&J skriver:

Jeg varslede det over telefonen og oplyste ham på ingen måde om hans rettigheder, dem kan han selv undersøge

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Det er fandme også tarveligt af ham, og det værste er at du er nødt til at gå og vente på om han kontakter statsforvaltningen eller ej.. oveni alt andet så er det bare ikke lige det ekstra pres man har brug for.. håber for dig at han enten ombestemmer sig eller kontakter statsforvaltningen så I kan få det afklaret så hurtigt som muligt.. 

Ja, det er altså ikke særlig rart.... er sgu ked af det..jeg har kontaktet dem for at vi skulle have noget skrevet ned, det andet var slet ikek holdbart, men nu truer han med alverdens og mener ikke jeg egner mig til at have drengene og dem har jeg så haft 3½ år hvor han intet problem havde med det....øv, altså...

Anmeld

10. august 2010

N&J

10. august 2010

N&J

wamse skriver:

Jeg varslede det over telefonen og oplyste ham på ingen måde om hans rettigheder, dem kan han selv undersøge

Så burde min email kunne gå an... og hvis han ikke svarer inden i morgen, så kan han få en sms..  tror det er en super dårlig ide at snakke sammen.. jeg har det lige så godt lige nu.. 

Anmeld

10. august 2010

N&J

Ja, det er altså ikke særlig rart.... er sgu ked af det..jeg har kontaktet dem for at vi skulle have noget skrevet ned, det andet var slet ikek holdbart, men nu truer han med alverdens og mener ikke jeg egner mig til at have drengene og dem har jeg så haft 3½ år hvor han intet problem havde med det....øv, altså...

Håber det bare er lidt "taget på sengen" frustration og han tager sig sammen og tænker på hvordan det bliver bedst for jeres børn, og altså jeg mener virkelig en glad mor og far er essentielt for at børn også har det godt.. og som du selv skriver så skal den ene jo skifte skole alligevel.. 

Anmeld

10. august 2010

mariamiss6

Jamen altså hvad er det dog der sker?

Hvad er han for en mand, siden han kan "skræmme" drengene, når han møder op i tide og utide altså... Ja og dig også selvfølgelig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.