faren med til fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

nvm

Sussie&Lilje skriver:

Nej det er meget muligt, men i og med jeg ikke ved mere end jeg gør - synes jeg det er synd, andet kan jeg ikke sige, når ikke jeg ved andet ...

nej det rigtigt, men der er jo nok en grund til jeg har taget det valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

klmf

Hej hej...

Først, tillykke med graviditeten!

Jeg synes det ville være en fin løsning, hvis han var ude på gangen eller i et venteværelse. Personligt kunne jeg ikke have en med hele vejen under veer og alt det der, som jeg ikke var tryg ved, men lige det sidste hvor bebsi kommer ud eller lige bagefter, kunne jeg nok godt. Så optakten til fødslen klarer du selv sammen med en veninde måske, og så kan han lige være med til finalen så at sige eller komme ind lige når det er sket. Det synes jeg er et fint kompromis

Hvis det var mig, der skulle have barn og jeg ikke selv skulle føde, så ville jeg være ked af at være gået glip af le grande finale - og så er de første billeder af mor og barn og far og barn jo uvurderlige senere og rigtig hyggelige for barnet at have

Håber du finder en løsning alle kan leve med

Anmeld

15. september 2010

Ox.

nvm skriver:

nej det rigtigt, men der er jo nok en grund til jeg har taget det valg

Det er der da helt sikkert, jeg synes bare der ofte (og det er bestemt ikke myntet på dig) er nogle platte undskyldninger til hvorfor den anden part ikke skal med, det er trods alt et 50/50 barn, man er jo lige meget forældre begge to, så i mine øjne skal man have gjort noget virkelig grumt for at blive frarøvet retten til at se sit barn komme til verden ..

Anmeld

15. september 2010

nvm

Det er der da helt sikkert, jeg synes bare der ofte (og det er bestemt ikke myntet på dig) er nogle platte undskyldninger til hvorfor den anden part ikke skal med, det er trods alt et 50/50 barn, man er jo lige meget forældre begge to, så i mine øjne skal man have gjort noget virkelig grumt for at blive frarøvet retten til at se sit barn komme til verden ..

ja man er 2 om det... men når den ene ikke viser nogen som helst interesse for graviditen eller det kommende barn, så kan jeg ærlig talt ikke se nogen grund til det skulle være synd ikke at komme med til en fødsel....

Anmeld

15. september 2010

Ox.

Igen, denvar ikke myntet på dig, det var blot min mening

Anmeld

15. september 2010

nvm

Sussie&Lilje skriver:

Igen, denvar ikke myntet på dig, det var blot min mening

det jeg klar over

alle har ret til en mening jo

Anmeld

15. september 2010

Ox.

nvm skriver:

det jeg klar over

alle har ret til en mening jo

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.