faren med til fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Nanna1985

Jeg synes helt sikkert han skal have tilbudet om at komme med til fødslen.. Han behøver jo ikke stå nede i skidtet og kigge, han kan jo stå oppe ved hovedet.. Synes ikke du skal vælge om han skal med eller ej, det synes jeg han skal have lov til selv..

Håber du/I finder en løsning.. Måske han kan vente ude på gangen evt. og så komme ind, når hun er presset ud? Så han osse han dele det første øjeblik med hans barn, som du kan..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

N&J

nvm skriver:

sikke en nar, undskyld sproget...

men han er da ikke hel skarp hva

faren til min han har så været med til alle scanninger,gider ikke ha ham med til læge besøge og jordemor da jeg ikk synes det er nødvendigt.

men selve det me dfødslen den er jeg sku usikker på, jeg skal selvf ha min mammi med som jeg også havde med mit første barn

Jeg ville have givet alverden for at min datters far ville have været med til fødslen, og ja vi er nogle der er pænt ligeglad med hvor mange mennesker der står der, når man nu ligger i smertehelvede.. jeg syntes du skal overveje følgende, vil du virkelig bekymre dig om han er der eller ej og hvad vil din søn/datter tænke den dag du fortæller at du ikke ville have far medl , da h*n kom til verdenen.. det er jo tros alt jeres barn, og han lyder som en fantastisk støtte, så jeg syntes virkelig du skal overveje nøje om du ikke kan finde dig i at han er der.. det er en stor ting at se ens barn komme til verden, og det fortjener han vel også.. hvis du tænker at der kan komme noget unødvendig indblanding fra hans side, så sørg for at han ved hvad du ikke vil have han gør, giv ham et kamera og bed ham tage sobre billeder, så er han beskæftigere med det, du kan koncentrere dig om fødslen, får nogle gode billeder og sidst men ikke mindst, han går ikke glip af det største øjeblik i jeres liv.. 

Anmeld

10. august 2010

nvm

tak til jer alle som skriver forslag, meninger osv

dejligt lige at høre hvad andre synes..

han vil godt selv med til fødslen, men det lød også på ham at han godt ku forstå hvis jeg ikke ville ha' ham med..

så jeg tror bare jeg ser tiden an, og ser hvad jeg vil lige den dag..

og det med det er intim osv, det ved jeg godt jeg har jo prøvet det 1 gang før

men tak for jeres svar alle sammen

Anmeld

10. august 2010

Kløver

nvm skriver:

jeg er meget i tvivl om jeg vil ha faren med til fødslen, vi er ikke kærester, og vi gik fra hinanden en mdr efter vi fandt ud af jeg var gravid.. (Ikke ham der stoppede det, men mig) vi var kun sammen i 4 mdr. men valgte alligevel at behold ebarnet da jeg er imod abort, og vi begge var klar over jeg ku blive gravid da vi ikke brugte noget.

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at ha ham med til fødslen, hvad synes i?

det hans første barn så forstår godt han vil og det er strengt hvis jeg nægter det, men den dag drejer sig jo på en måde om "mig", og jeg skal føle mig godt tilpas med hvem der er med osv.

Normalt mener jeg jo man er sammen om det, men i din situation synes jeg du skal gøre hvad du har det bedst med, jeg kan godt forstå hvis du ikke ænsker ham med i sådan en intim situation, du kan jo evt sige det er ok, han er med på sygehuset og kan barnet når det er født, emn ikke være med inde til selve fødslen.

Håber du finder den bedste løsning for fødslen

Anmeld

15. september 2010

nvm

har taget mit valg og han skal ikke med til fødslen...

Anmeld

15. september 2010

Lisbeth85

Jeg kan godt forstå din beslutning. 100%! Min kæreste gik fra mig omkring uge 30, og jeg kan simpelthen ikke tilgive ham det. Han havde udelukkende taget den beslutning selv, og ikke før informeret mig om, at han ikke ville være en del af min fremtid.

Det er ikke en straf fra min side, men en beskyttelse mod mig selv. Han skal ikke være med til fødslen, da jeg VED, at det vil irritere mig noget så grusomt, hvis han skulle komme til at sige noget irettesættende eller negativt... Derfor skal min mor med

Anmeld

15. september 2010

nvm

Lisbeth85 skriver:

Jeg kan godt forstå din beslutning. 100%! Min kæreste gik fra mig omkring uge 30, og jeg kan simpelthen ikke tilgive ham det. Han havde udelukkende taget den beslutning selv, og ikke før informeret mig om, at han ikke ville være en del af min fremtid.

Det er ikke en straf fra min side, men en beskyttelse mod mig selv. Han skal ikke være med til fødslen, da jeg VED, at det vil irritere mig noget så grusomt, hvis han skulle komme til at sige noget irettesættende eller negativt... Derfor skal min mor med

dejligt der en der forstår mig.. jeg havde ellers overvejet det da jeg oprettede dette indlæg for en mdr siden. men der sket meget på den mdr, og jeg er 100% sikker i min sag nu

Anmeld

15. september 2010

Ox.

nvm skriver:

har taget mit valg og han skal ikke med til fødslen...

Må indrømme jeg synes det er slemt synd for ham

Anmeld

15. september 2010

nvm

Sussie&Lilje skriver:

Må indrømme jeg synes det er slemt synd for ham

hvis du kendte historien og til hvad der sket i mellem tiden, så tror jeg ikke du ville synes det synd for ham

Anmeld

15. september 2010

Ox.

nvm skriver:

hvis du kendte historien og til hvad der sket i mellem tiden, så tror jeg ikke du ville synes det synd for ham

Nej det er meget muligt, men i og med jeg ikke ved mere end jeg gør - synes jeg det er synd, andet kan jeg ikke sige, når ikke jeg ved andet ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.