faren med til fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

nvm

kunne bare forstille mig der er rigtig mange der synes jeg er en so osv, hvis ikke jeg vælger at ta ham... så det er sku lidt svært vil helle rikke kigges ned på jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Tanja1

nvm skriver:

det jo ige det, det går ikke at der noget eller nogen der irritere mig når jeg skal koncentrere mig om at få prinsessen til verden.

det var også skønt at ha min kæreste med den gang med min første datter, men der var mig og ham også sammen jo..

det en anden far til min nr 2, og vi ikke sammen, så det sku svært at bestemme sig, tror først jeg ved hvad jeg vil, når tiden er inde

Jeg kan godt forstå du synes det er en svær beslutning... Kom også lige til at tænke på, at var jeg gravid nu, og min mand og jeg skulle skilles inden barnet var født, så ville det måske alligevel ikke være så enkelt som bare at bede ham om at vente udenfor... Men ham er jeg jo også 100% tryg ved, så det ER da noget helt andet.

Ja, måske kan du først bestemme dig først når tiden er inde... Og måske ville det netop være en idé at have ham udenfor, for så at have muligheden for at få ham kaldt ind, hvis du følte for det. Så ville han alligevel være lidt med. Og når du nu har prøvet at føde før, vil det nok være nemmere for dig at forklare til ham, hvorfor det er vigtigt, at det er dig der bestemmer, hvem du vil have med, og om han må komme ind eller ej.

Du skal nok finde den rigtige løsning

Anmeld

8. august 2010

nvm

Tanja1 skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er en svær beslutning... Kom også lige til at tænke på, at var jeg gravid nu, og min mand og jeg skulle skilles inden barnet var født, så ville det måske alligevel ikke være så enkelt som bare at bede ham om at vente udenfor... Men ham er jeg jo også 100% tryg ved, så det ER da noget helt andet.

Ja, måske kan du først bestemme dig først når tiden er inde... Og måske ville det netop være en idé at have ham udenfor, for så at have muligheden for at få ham kaldt ind, hvis du følte for det. Så ville han alligevel være lidt med. Og når du nu har prøvet at føde før, vil det nok være nemmere for dig at forklare til ham, hvorfor det er vigtigt, at det er dig der bestemmer, hvem du vil have med, og om han må komme ind eller ej.

Du skal nok finde den rigtige løsning

jamen også hvis i har været sammen længe, så det noget andet  så ville jeg nok også ha ham med hvis vi havde været sammen flere år osv..

ja og så kan han også klippe navlestrengen hvis han er udefor og vente, istedet for han sidder hjemme hos sig selv og venter på et opkald fra mig om hans datter født. så syne sjeg det andet ville være mere venlig gjort af mig hehe

ja mon ikk jeg finder ud af det...

Anmeld

8. august 2010

Tanja1

nvm skriver:

jamen også hvis i har været sammen længe, så det noget andet  så ville jeg nok også ha ham med hvis vi havde været sammen flere år osv..

ja og så kan han også klippe navlestrengen hvis han er udefor og vente, istedet for han sidder hjemme hos sig selv og venter på et opkald fra mig om hans datter født. så syne sjeg det andet ville være mere venlig gjort af mig hehe

ja mon ikk jeg finder ud af det...

Ja, præcis... Og uanset hvad, ønsker jeg dig held og lykke

Anmeld

9. august 2010

nvm

1000 tak skal du ha

Anmeld

9. august 2010

saxa

nvm skriver:

jeg er meget i tvivl om jeg vil ha faren med til fødslen, vi er ikke kærester, og vi gik fra hinanden en mdr efter vi fandt ud af jeg var gravid.. (Ikke ham der stoppede det, men mig) vi var kun sammen i 4 mdr. men valgte alligevel at behold ebarnet da jeg er imod abort, og vi begge var klar over jeg ku blive gravid da vi ikke brugte noget.

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at ha ham med til fødslen, hvad synes i?

det hans første barn så forstår godt han vil og det er strengt hvis jeg nægter det, men den dag drejer sig jo på en måde om "mig", og jeg skal føle mig godt tilpas med hvem der er med osv.

Uhh det er jo en meget svær beslutning du står med.. Men siger som de andre - du skal gøre hvad DU mest føler for.. Men det med at han er der (ude på gangen) er en super god ide sys jeg.. Så føler han også han er med, på en måde, og kan blive kaldt ind.. Samtidig med han kan se bebsie med det samme når den tid er.. Det er jo også en stor dag/oplevelse for ham..

Håber i finder ud af det - og gør hvad der er bedst for jer.. Har du snakket med ham om det, og hvad siger han til det hele??

Anmeld

9. august 2010

L-Mortil3

Jeg synes du skal mærke efter dybt inde hvad DU har lyst til, det er så ENORMT intimt så det halve er nok til at overvælde en.

Jeg er sammen med Liams far, og både han og jeg ønskede faktisk ikke han var med til fødslen, han havde meget svært ved forskellige ting, og jeg følte mig faktisk ikke tryg ved han var med, jeg havde min mor med til 210% støtte, og Morten sad så i en stol i den anden ende af lokalet og kom op til mig da Liam lå på maven, både han og jeg var utrolig overvældet af situationen.

Så det er virkelig noget man skal være 110% sikker på vil fungere for begge parter!

Anmeld

9. august 2010

3xM

her skal bf heller ikke med, men derimod min kæreste som jeg har haft siden 19 uge...

jeg har valgt bf fra til fødsel da han fandt en anden under vores forhold...

Anmeld

9. august 2010

quity

nvm skriver:

jeg er meget i tvivl om jeg vil ha faren med til fødslen, vi er ikke kærester, og vi gik fra hinanden en mdr efter vi fandt ud af jeg var gravid.. (Ikke ham der stoppede det, men mig) vi var kun sammen i 4 mdr. men valgte alligevel at behold ebarnet da jeg er imod abort, og vi begge var klar over jeg ku blive gravid da vi ikke brugte noget.

Jeg ved ikke om jeg har lyst til at ha ham med til fødslen, hvad synes i?

det hans første barn så forstår godt han vil og det er strengt hvis jeg nægter det, men den dag drejer sig jo på en måde om "mig", og jeg skal føle mig godt tilpas med hvem der er med osv.

Den er svær, for det er dig der skal føde og derfor dig der bestemmer. Har han sagt at han gerne vil med?

Da jeg ventede min søn gjorde jeg forholdet over til faren ca 3 mdr før fødslen. Jeg tilbød faren at havde han lyst måtte han gerne komme med til fødslen. Dette i håb om at forholdet/samarbejdet omkring sønnen efterfølgende kunne blive godt( dette er det bestemt ikke)

Jeg kontaktede ham da jeg var kommet på sygehuset med veer, men han havde ikke så travlt, så han nåede at komme til den sidste presseve.

Men vil du komme til at føle dig underlig tilpas eller utryg ved at han er tilstede, så skal han ikke med.

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

Syntes også du skal vælge ud fra hvad du har lyst til og syntes det er en god ide at have ham til at står ude på gangen (også hvis det er dt du har lyst til)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.