nvm skriver:

det jo ige det, det går ikke at der noget eller nogen der irritere mig når jeg skal koncentrere mig om at få prinsessen til verden.
 det var også skønt at ha min kæreste med den gang med min første datter, men der var mig og ham også sammen jo..
 det en anden far til min nr 2, og vi ikke sammen, så det sku svært at bestemme sig, tror først jeg ved hvad jeg vil, når tiden er inde 
 Jeg kan godt forstå du synes det er en svær beslutning... Kom også lige til at tænke på, at var jeg gravid nu, og min mand og jeg skulle skilles inden barnet var født, så ville det måske alligevel ikke være så enkelt som bare at bede ham om at vente udenfor... Men ham er jeg jo også 100% tryg ved, så det ER da noget helt andet.
 Ja, måske kan du først bestemme dig først når tiden er inde... Og måske ville det netop være en idé at have ham udenfor, for så at have muligheden for at få ham kaldt ind, hvis du følte for det. Så ville han alligevel være lidt med. Og når du nu har prøvet at føde før, vil det nok være nemmere for dig at forklare til ham, hvorfor det er vigtigt, at det er dig der bestemmer, hvem du vil have med, og om han må komme ind eller ej.
 Du skal nok finde den rigtige løsning 

Anmeld