Dorthe og kama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Ja, det har du ret i..

Uh ha, kan godt forstå du frygter den nål, det virker også bare så skræmmende med den bedøvelse synes jeg ...

Det må virkelig også være underligt, at vide skal skære i én imens man er vågen! 

Lyder til du har været meget igennem på hosp. igennem årene :-(

Jah, den tanke har jeg allerede, og jeg er ikke engang gravid endnu, gad vide hvordan tankerne så ikke drøner rundt i hovedet når jeg er gravid! OMG alle de tanker!!

Ja, og så kan du krydre tankerne med en masse hormoner, så kan der hurtig opstå nogle små kaotiske øjeblikke.

Jeg er nok heller ikke den rigtige reference i den sag. Jeg har haft rigtig mange bekymringer i min graviditet. Mange flere end, hvad der er normalt. Normalt så tror jeg ikke, at man bliver så hårdt ramt af frygt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Dejligt at høre...SÅ vigtigt i sådan en proces som denne

Ja det er det :-)

Er faktisk glad for min astma har drillet lidt, for dengang jeg startede med tankerne, havde jeg ikke været klar.. Så er rigtig glad for det er nu!

Anmeld

7. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Lige præcis........gik så hjem og havde sex med min b-ven på det tidspunkt. Zafir havde fortalt mig at en orgasme fik skubbet sædcellerne højere op..haha

Så må jeg aftale "playdate" med min den dag 

Anmeld

7. august 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Det er altid godt at få lidt ekstra hjælp

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Ja, og så kan du krydre tankerne med en masse hormoner, så kan der hurtig opstå nogle små kaotiske øjeblikke.

Jeg er nok heller ikke den rigtige reference i den sag. Jeg har haft rigtig mange bekymringer i min graviditet. Mange flere end, hvad der er normalt. Normalt så tror jeg ikke, at man bliver så hårdt ramt af frygt.

Der har jo også været mange bekymringer med de små i mavsen, om de nu ville blive derinde eller ej.. Så det er rigtig godt du er nået så langt, og mon ikke de bliver derinde de sidste par dage 

Hvad man har kunne læse herinde, synes jeg du har klaret det rigtig godt  På trods af op og nedture gennem graviditeten..

Anmeld

7. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Det er altid godt at få lidt ekstra hjælp

You´ve got that one right!! 

Anmeld

7. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Ja, jeg hoppede først på en mand dagen efter insemineringen. Måske det også hjalp lidt her.

Jeg var nok det mest fesne knald i verden. Lå kun og repeterede børnenavne, som evt. kunne bruges. Han klarede det dog i stiv arm...eller..

Anmeld

7. august 2010

Vial

Der har jo også været mange bekymringer med de små i mavsen, om de nu ville blive derinde eller ej.. Så det er rigtig godt du er nået så langt, og mon ikke de bliver derinde de sidste par dage 

Hvad man har kunne læse herinde, synes jeg du har klaret det rigtig godt  På trods af op og nedture gennem graviditeten..

Ja, jeg satser også på at klare de sidste dage.

Havde jeg da bare kunne kigge i glaskuglen, at jeg ville nå så langt, så havde jeg måske ikke været så presset. På den anden side, så er der ingen tvivl om, at min til tider halv paranoide aflastning har hjulpet på, at jeg stadig ruger på dem. Så det er jo godt.

Ja, jeg har klaret det flot. Jeg er i hvert fald ikke knækket, men jeg har grædt mange tårer - både pga børnene, men også fordi, at det har været svært at klare alene følelsesmæssigt og praktisk.

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Ja, jeg hoppede først på en mand dagen efter insemineringen. Måske det også hjalp lidt her.

Jeg var nok det mest fesne knald i verden. Lå kun og repeterede børnenavne, som evt. kunne bruges. Han klarede det dog i stiv arm...eller..

Haha..

Skide være med om du var det mest fesne knald, for hvis det var lige det der gjorde at begge rollingerne satte sig, så er det det værd hihi

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Ja, jeg satser også på at klare de sidste dage.

Havde jeg da bare kunne kigge i glaskuglen, at jeg ville nå så langt, så havde jeg måske ikke været så presset. På den anden side, så er der ingen tvivl om, at min til tider halv paranoide aflastning har hjulpet på, at jeg stadig ruger på dem. Så det er jo godt.

Ja, jeg har klaret det flot. Jeg er i hvert fald ikke knækket, men jeg har grædt mange tårer - både pga børnene, men også fordi, at det har været svært at klare alene følelsesmæssigt og praktisk.

Ja, det kan du have så ret i, det med glaskuglen... Men heldigvis er alt gået godt.. Jeg glæder mig ihvertfald enormt til, at se de 2 små pomfritter!

Det må være svært, at klare alene - Især når der er så mange bekymringer.. Men hvor der lukkes en dør, åbnes en ny.. Og nu når du til den sidste dør lige om snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.