Dorthe og kama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.330 visninger
48 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Becks

Var I igennem ICSI eller IUI da I startede jeres babyprojekt?

Knus en MEGET spændt Beck, der snart ikke kan vente mere til lægens ferie stopper!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Becks

Op 

Anmeld

7. august 2010

Vial

Både Dorthe og jeg blev insemineret.

Jeg ved ikke, om Dorthe også fik det helt op i livmoderen - tror ikke de går så højt op på jordemoder klinik. Så hendes små soldater har måtte tage en lidt længere rejse. Mine blev leveret direkte på slagmarken..

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg ved ikke, om Dorthe også fik det helt op i livmoderen - tror ikke de går så højt op på jordemoder klinik. Så hendes små soldater har måtte tage en lidt længere rejse. Mine blev leveret direkte på slagmarken..

Tak for svar  

Jeg har bare 10.000 spørgsmål i hovedet, men når jeg vil skrive dem ned, så kan jeg ikke huske dem 

Anmeld

7. august 2010

dorthemus

Jep insemineret

Som de sagde på Stork...vi giver de små banditter en halv gratis tur  Og det hjalp tilsyneladende

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Fedt, at de leverer dem direkte inde på CFC, kan være der er en større chance for gevinst så 

Anmeld

7. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jep insemineret

Som de sagde på Stork...vi giver de små banditter en halv gratis tur  Og det hjalp tilsyneladende

Skønt  Og ja, det må man sige det gjorde 

Har en veninde der også er igennem behandling med sin kæreste, og da hun beyndte og snakke ISCI, IUI og IVF blev jeg en anelse rundtosset haha.. Men nu ved jeg da hvad det forskellige er 

Anmeld

7. august 2010

Vial

I øvrigt flot nyt profilbillede, Tutter.

Du må bare skrive spørgsmål ned løbende.

Jeg var også utålmodig, havde svært ved at tænke på noget andet. Det som gav mig rigtig meget var at følge med i CFC brevkasse på Nettet. Ikke at alt var lige relevant, men det holdt mig lidt til ilden og satte tit tanker og nye spørgsmål igang.

Det fik mig til at føle, at jeg var lidt i gang - og gjorde noget.

Anmeld

7. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Skønt  Og ja, det må man sige det gjorde 

Har en veninde der også er igennem behandling med sin kæreste, og da hun beyndte og snakke ISCI, IUI og IVF blev jeg en anelse rundtosset haha.. Men nu ved jeg da hvad det forskellige er 

Læs evt. om de forskellige behandlinger på CFC hjemmeside. Jeg har nok slugt samtlige bogstaver på den side (tidsfordriv, når jeg har været utålmodig). Det har altså næsten givet mig en halv doktorgrad i fertilitetsbehandling.

Personligt elsker jeg at tilegne mig viden, når jeg giver mig i kast med noget. Det giver en tryghed - og det er dejligt, når folk spørger og kommenterer, at man ved, hvad man skal svare - og ikke får fejet benene væk under sig.

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

I øvrigt flot nyt profilbillede, Tutter.

Du må bare skrive spørgsmål ned løbende.

Jeg var også utålmodig, havde svært ved at tænke på noget andet. Det som gav mig rigtig meget var at følge med i CFC brevkasse på Nettet. Ikke at alt var lige relevant, men det holdt mig lidt til ilden og satte tit tanker og nye spørgsmål igang.

Det fik mig til at føle, at jeg var lidt i gang - og gjorde noget.

Tak  Det er 2½ år gammelt

Tror jeg har læst CFC´s hjemmeside igennem 10 gange idag haha, snak om at være utålmodig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.