Tutter skriver:
Bare mig igen 
Havde du nogen med ind til insimineringen? Eller "klarede" du det selv?
Den klarede jeg selv.. Det var jo bare en gyn.undersøgelse.
Det var lidt spøjst. Jeg blev vist ind i rummet. Lægen kom efter et par minutter. I mellem tiden havde jeg været over ved det lille rullebord, hvor instrumenter og strå med krudt var sat frem. Stod lige og stenede lidt over den der klat...
...tænkte, at det vist var første gang, at jeg skulle have sådan noget uden man i det mindste lige have drukket en kop kaffe først 
Lægen kom ind. Han oplyste fakta om donor og bad mig citere mit cpr.nr og navn. Så kom jeg op på briksen.
Jeg blev scannet og to store fine æg var SÅ KLAR. Han stak det lange rør op, og i mens fik jeg spurgt, hvor man klagede henne, hvis der kom en mulat ud.
Han grinede og vi talte lidt om, at det vist så var på egen regning, og så fortalte han mig historien om en tysk kvinde, der fødte en sort og en hvid baby.
Jeg tog tøj på, og var sådan lidt forsigt. Ville jo nødig have det løb ud igen.
I venteværelset satte jeg mig og ventede på, at jeg skulle have akupunktur. Det skulle fremme befrugtningen. Jeg kom ind og fik lagt nåle. Lå i ca. 45 min og prøvede at telepatere ned til underlivet om, at der skulle befrugtes.
Eftefølgende gik jeg meget forsigtigt ned til min bil.. Bakkede ind i en pæl og kørte så hjem. 
Anmeld