Nogen der har testet positiv 3+1...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

mortilfreja

blomst84 skriver:

Jeg kan sagtens se den positive streg  jeg kunne selv teste positiv da jeg var 3+2, så   for at der er en lille bebs på vej til jer 

Tak skal du have... Troede ikke det var muligt at teste svagt positiv så tidligt i graviditeten.. Havde du nogen symptomer?? Jeg har niv og jag i underlivet og siderne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

mortilfreja

Trolde_mor skriver:

Testede tydeligt positiv 3+5 (tydelige efter få sek.) Så tror sagtens den kan være god nok - men tag en ny imorgen med morgenurin og så vi for at den er endnu tydligere

Men kan også sagtens se svag 2 streg

Tak... Ja tester med morgenurin i morgen tidlig... Puha tror slet ik jeg kan sove i nat..

Er jo total testnarkoman

Anmeld

6. august 2010

Tanja1

Jeg tror at jeg tog testen allerede efter 2 uger, da jeg kunne mærke at jeg var gravid, men testen viste negativt. Men dagen efter at jeg skulle have fået mens, tog jeg morgentesten, og så var der ingen tvivl mere... Men sikke nogle laaaange 2 uger det var at vente, men jeg ville bare være sikker, ville ikke få en negativ test mere...

Men altså, jeg tror at man godt kan selv mærke/føle, at man er blevet gravid, meget tidligt. Det gjorde jeg i hvert fald. Men jeg ved ikke om man kan regne med testen så tidligt, især efter at testen har ligget så længe.

Var jeg dig, ville jeg tage testen igen om morgenen, og igen når mens skulle starte, hvis du stadigvæk føler at du er gravid. Uanset hvad, så .

Anmeld

6. august 2010

Anja&jesper

Min var også MEGET svag de første par dage, så jeg troede heller ikke det kunne lade sig gøre, men mine var sikre nok heldigvis..

Anmeld

6. august 2010

Ida.

mortilfreja skriver:

Så lykkedes det... Men et meget dårligt billede da mit kamera på tlf ik er så godt..

Synes godt jeg kan ane den...men det er svært med så dårlig billedkvalitet glæder mig til update imorgen

Anmeld

6. august 2010

sofie85

mortilfreja skriver:

Hej..

Jeg har i 3-4 dage haft jag i underlivet og var næsten sikker på at jeg er gravid..

Ville så lige teste selvom jeg næsten var klar over at den ik ville vise noget, men skal til begravelse mandag og skal der være med til at bære kisten så er nervøs hvis jeg nu er gravid og får overanstrengt mig.

Tog så testen og lagde den fra mig da jeg var ved at lave mad.. Glemte den faktisk lige indtil vi havde spist og kiggede så på den og der var en svag lyserød streg.. Men kan det overhovedet lade sig gøre så tidligt???

Nogen der har prøvet det og kan jeg regne med den??

Kram fra den forvirrede kvinde som har kæmpet 3½ år for at blive gravid

Jeg testede positiv da jeg var 4 uger henne og det var første test, så tror næsten på at det kan lade sig gøre

for dig!

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Tak... Ja tester med morgenurin i morgen tidlig... Puha tror slet ik jeg kan sove i nat..

Er jo total testnarkoman

Hehe nej, kan du nok ikke.. og er der da heller ikke noget at sige til - det er jo så vigtigt et svar der venter dig imorgen

Og ja,man kan ikke lade være med at blive test-o-man, for tænkt hvis den lige blev super positiv

Anmeld

6. august 2010

Kb

Tja syntes der skal flere graviditets test til, når nu det er så tidligt. Men mon ikke den er der

Noget andet er, kan du ikke godt bære kisten selvom du er gravid? Altså når der ingen blødning eller andre lignende komplikationer er????

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Kb skriver:

Tja syntes der skal flere graviditets test til, når nu det er så tidligt. Men mon ikke den er der

Noget andet er, kan du ikke godt bære kisten selvom du er gravid? Altså når der ingen blødning eller andre lignende komplikationer er????

Jo men vil ikke risikere noget.. Havde en SA i efteråret da vi endelig var blevet gravide.. Så er meget påpasselig

Anmeld

6. august 2010

Kb

mortilfreja skriver:

Jo men vil ikke risikere noget.. Havde en SA i efteråret da vi endelig var blevet gravide.. Så er meget påpasselig

Ja okay og du skal selvfølgelig selv føle dig tryk, det er det vigtigste Krydser fingre for den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.