Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
idamaria83 skriver: Billedet jeg har taget er også af en udtørret test nå der er jo ikke andet for end, at du må teste igen om et par dage og se om den er tydeligere
Billedet jeg har taget er også af en udtørret test nå der er jo ikke andet for end, at du må teste igen om et par dage og se om den er tydeligere
Så lykkedes det... Men et meget dårligt billede da mit kamera på tlf ik er så godt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Jeg testede positiv to dage inden jeg skulle have min mens. Og der testede jeg både om eftermiddagen og aften hvor de begge to vidste en lidt utydelig streg men tydelig nok til at kunne se den
Krydser fingre for at den er der
mortilfreja skriver: Så lykkedes det... Men et meget dårligt billede da mit kamera på tlf ik er så godt..
Jeg kan sagtens se en nr to streg
kan også se nr 2 streg .... krydser alt for der er en lille bebs der inde
Bryndis skriver: Jeg kan sagtens se en nr to streg
Iiiihhh er det rigtigt... troede måske jeg var ved at blive en smule skør... Er kun 3+1(2) så vildt at jeg kan teste så tidligt og så uden morgenurin
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: kan også se nr 2 streg .... krydser alt for der er en lille bebs der inde
Åh tak... Så skønt at andre end mig kan se den
mortilfreja skriver: Åh tak... Så skønt at andre end mig kan se den
Jeg kan sagtens se 2 streger. Håber inderligt det bliver til en lille baby. Især nu hvor i har kæmpet så længe for det. Kender alt til følelsen, og håber det nu er jeres tur til at skulle være forældre igen! Tør ihvertfald godt sige tillykke.
Alexis skriver: Jeg kan sagtens se 2 streger. Håber inderligt det bliver til en lille baby. Især nu hvor i har kæmpet så længe for det. Kender alt til følelsen, og håber det nu er jeres tur til at skulle være forældre igen! Tør ihvertfald godt sige tillykke.
Mange tak.. Ja håber oz den bliver der og det ik ender i en SA igen
Jeg kan sagtens se den positive streg jeg kunne selv teste positiv da jeg var 3+2, så for at der er en lille bebs på vej til jer
Testede tydeligt positiv 3+5 (tydelige efter få sek.) Så tror sagtens den kan være god nok - men tag en ny imorgen med morgenurin og så vi for at den er endnu tydligere
Men kan også sagtens se svag 2 streg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128