Nogen der har testet positiv 3+1...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

mortilfreja

idamaria83 skriver:

Billedet jeg har taget er også af en udtørret test nå der er jo ikke andet for end, at du må teste igen om et par dage og se om den er tydeligere

Så lykkedes det... Men et meget dårligt billede da mit kamera på tlf ik er så godt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Bryndis

Hej

Jeg testede positiv to dage inden jeg skulle have min mens. Og der testede jeg både om eftermiddagen og aften hvor de begge to vidste en lidt utydelig streg men tydelig nok til at kunne se den

Krydser fingre for at den er der

Anmeld

6. august 2010

Bryndis

mortilfreja skriver:

Så lykkedes det... Men et meget dårligt billede da mit kamera på tlf ik er så godt..

Jeg kan sagtens se en nr to streg

Anmeld

6. august 2010

Fru Dinesen

kan også se nr 2 streg .... krydser alt for der er en lille bebs der inde 

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Bryndis skriver:

Jeg kan sagtens se en nr to streg

Iiiihhh er det rigtigt... troede måske jeg var ved at blive en smule skør... Er kun 3+1(2) så vildt at jeg kan teste så tidligt og så uden morgenurin 

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

kan også se nr 2 streg .... krydser alt for der er en lille bebs der inde 

Åh tak... Så skønt at andre end mig kan se den

Anmeld

6. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilfreja skriver:

Åh tak... Så skønt at andre end mig kan se den

Jeg kan sagtens se 2 streger. Håber inderligt det bliver til en lille baby. Især nu hvor i har kæmpet så længe for det. Kender alt til følelsen, og håber det nu er jeres tur til at skulle være forældre igen! Tør ihvertfald godt sige tillykke.

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Alexis skriver:

Jeg kan sagtens se 2 streger. Håber inderligt det bliver til en lille baby. Især nu hvor i har kæmpet så længe for det. Kender alt til følelsen, og håber det nu er jeres tur til at skulle være forældre igen! Tør ihvertfald godt sige tillykke.

Mange tak.. Ja håber oz den bliver der og det ik ender i en SA igen

Anmeld

6. august 2010

blomst84

Jeg kan sagtens se den positive streg  jeg kunne selv teste positiv da jeg var 3+2, så   for at der er en lille bebs på vej til jer 

Anmeld

6. august 2010

Trolde_mor

Testede tydeligt positiv 3+5 (tydelige efter få sek.) Så tror sagtens den kan være god nok - men tag en ny imorgen med morgenurin og så vi for at den er endnu tydligere

Men kan også sagtens se svag 2 streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.