Nogen der har testet positiv 3+1...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

mortilfreja

MariaE skriver:

Først og fremmest kender jeg BARE ikke folk der lige tager en test og smider den igen for at glemme den, men det er samme historie ALLE kommer med.

De fleste kan SLET ikke få øjenen væk fra den test, og i ren desperation over at der ikek lige kommer de 2 fine streger gemmer folk den og ser om der evt kommer et LILLE tegn elelr et andet sted fra med en enkelt svag streg..selv om de godt ved testen ikke er gyldig når den er aflæst for sent....Måske er du med i gruppen af kvinder der i 0, 0001 % rent faktisk har formået at "glemme" en test, men skidt nu pyt:-) Snyde testede jo selv og kom med samme forkølede historie om at jeg sørme hadve glemt..samme med de 99,999 % andre:-) LOL. Typisk os kvinder.

Nå, men Tooglede(teste før tid) altså 3+3 og der kom en svag streg efter  ca 30 min, dvs EFTER tiden var rendt ud. Men eftersom jeg havde haft røv meget kvalme i et par dage så tog jeg den for gode varer og der kom da også en lillesøster.

Så selv om man ikke må Toogle og selv om den er aflæst for sent, ja så var den altså god nok.

Så vil da sige dine muligheder bestemt ser fine ud for en lille baby derinde:-)

Vil i hvert flad gerne krydse fingre for at den er der og at den bliver derinde alle 40 uger:-)

Og fy skamme fordi du tooglede....

Ha ha ha ha  Hvor har du ret... Men ja lagde den faktisk fra mig og satte mig så for at spise og kom så i tanke om at jeg da lige skulle kigge en ekstra gang.. Og der var en svag lyserød streg

Er bare så nervøs for at det er en SA igen men har aldrig testet så tidligt.

Og ja FY FY til mig fordi jeg testede før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Ida.

mortilfreja skriver:

Tak for svar og billeder.. Det ligner meget min..

Uh hvor er det vildt at kunne teste så tidligt... Håber så bare at det bliver der

Du må altså lige tage et billede, så vi kan se

Den her streg kom ret hurtigt - og den er taget med eftermiddags-urin - de næste dage blev den bare tydeligere og tydeligere

Jeg krydser fingre for, at den er der!!

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

Jeg ved det..for det første er man desperat og for det andet er man kvinde..de 2 ting kombineret giver bare en TOOGLER med stort T:-)

Og nej, havde det været mændende havde de såmænd først opdaget de var gravide når de begyndte at bule..hvis over hovedet der:-)

Anmeld

6. august 2010

VNB

jes testede positivt da jeg var 3+2, og min test så nogenlunde ud som din

Så et stort tillykke herfra!

Anmeld

6. august 2010

SiLiMiMa

mortilfreja skriver:

Uuuhh hvor jeg håber den er der efter så mange år

Har du billede af dine test???

nej, for det var da jeg ventede nr 3 for godt 5 år siden, og igen nr 4 for over 2 år siden, sååå

håber også for jer!!!

Anmeld

6. august 2010

Low

Jeg synes den ser positiv ud  for jer.

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

idamaria83 skriver:

Du må altså lige tage et billede, så vi kan se

Den her streg kom ret hurtigt - og den er taget med eftermiddags-urin - de næste dage blev den bare tydeligere og tydeligere

Jeg krydser fingre for, at den er der!!

Har taget et billede med min mobil men det er svært at se på billedet fordi testen jo er tørret ud nu og kan selvfølgelig ik få min bluetooth til at virke så jeg kan overføre billedet

Anmeld

6. august 2010

Ox.

Jeg testede positiv, var til læge en uge efter og blev 'dømt' til at være 4+3 da jeg var dernede, så det kunne lade sig gøre ved mig, og jeg testede bragende positiv første gang

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Jeg testede positiv, var til læge en uge efter og blev 'dømt' til at være 4+3 da jeg var dernede, så det kunne lade sig gøre ved mig, og jeg testede bragende positiv første gang

Oooojjj hvor jeg håber den er der... Tror lige jeg "kommer til" at teste igen i morgen tidlig.. Testede jo her til aften og der er koncentrationen ik så høj.. Har de små niv i underlivet og jag i siderne.. Havde du oz det???

Anmeld

6. august 2010

Ida.

mortilfreja skriver:

Har taget et billede med min mobil men det er svært at se på billedet fordi testen jo er tørret ud nu og kan selvfølgelig ik få min bluetooth til at virke så jeg kan overføre billedet

Billedet jeg har taget er også af en udtørret test nå der er jo ikke andet for end, at du må teste igen om et par dage og se om den er tydeligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.