Først og fremmest kender jeg BARE ikke folk der lige tager en test og smider den igen for at glemme den, men det er samme historie ALLE kommer med.
De fleste kan SLET ikke få øjenen væk fra den test, og i ren desperation over at der ikek lige kommer de 2 fine streger gemmer folk den og ser om der evt kommer et LILLE tegn elelr et andet sted fra med en enkelt svag streg..selv om de godt ved testen ikke er gyldig når den er aflæst for sent....Måske er du med i gruppen af kvinder der i 0, 0001 % rent faktisk har formået at "glemme" en test, men skidt nu pyt:-) Snyde testede jo selv og kom med samme forkølede historie om at jeg sørme hadve glemt..samme med de 99,999 % andre:-) LOL. Typisk os kvinder.
Nå, men Tooglede(teste før tid) altså 3+3 og der kom en svag streg efter ca 30 min, dvs EFTER tiden var rendt ud. Men eftersom jeg havde haft røv meget kvalme i et par dage så tog jeg den for gode varer og der kom da også en lillesøster.
Så selv om man ikke må Toogle og selv om den er aflæst for sent, ja så var den altså god nok.
Så vil da sige dine muligheder bestemt ser fine ud for en lille baby derinde:-)
Vil i hvert flad gerne krydse fingre for at den er der og at den bliver derinde alle 40 uger:-)
Og fy skamme fordi du tooglede....
Og her er min test fra 3+3
https://media.baby.dk/images/StoredImages/5/53269.jpg
Anmeld