Nogen der har testet positiv 3+1...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

80.424 visninger
43 svar
3 synes godt om
6. august 2010

mortilfreja

Hej..

Jeg har i 3-4 dage haft jag i underlivet og var næsten sikker på at jeg er gravid..

Ville så lige teste selvom jeg næsten var klar over at den ik ville vise noget, men skal til begravelse mandag og skal der være med til at bære kisten så er nervøs hvis jeg nu er gravid og får overanstrengt mig.

Tog så testen og lagde den fra mig da jeg var ved at lave mad.. Glemte den faktisk lige indtil vi havde spist og kiggede så på den og der var en svag lyserød streg.. Men kan det overhovedet lade sig gøre så tidligt???

Nogen der har prøvet det og kan jeg regne med den??

Kram fra den forvirrede kvinde som har kæmpet 3½ år for at blive gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Maria.

mortilfreja skriver:

Hej..

Jeg har i 3-4 dage haft jag i underlivet og var næsten sikker på at jeg er gravid..

Ville så lige teste selvom jeg næsten var klar over at den ik ville vise noget, men skal til begravelse mandag og skal der være med til at bære kisten så er nervøs hvis jeg nu er gravid og får overanstrengt mig.

Tog så testen og lagde den fra mig da jeg var ved at lave mad.. Glemte den faktisk lige indtil vi havde spist og kiggede så på den og der var en svag lyserød streg.. Men kan det overhovedet lade sig gøre så tidligt???

Nogen der har prøvet det og kan jeg regne med den??

Kram fra den forvirrede kvinde som har kæmpet 3½ år for at blive gravid

Aner ikk om det kan lade sig gøre, men jeg ville tage en ny i morgen tidlig og huske at kigge på den.. Krydser fingrer for dig!

Maria.

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Maria. skriver:

Aner ikk om det kan lade sig gøre, men jeg ville tage en ny i morgen tidlig og huske at kigge på den.. Krydser fingrer for dig!

Maria.

Tak... Tager oz en ny i morgen tidlig... Men tænker at hvis den bliver svag positiv om aftenen hvor urinen ikke er så koncentreret så må den da blive mere positiv med morgenurin

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Er der ingen herinde der har prøvet at teste svagt positiv før testdag om som vil vise mig deres test?????

Anmeld

6. august 2010

SiLiMiMa

ja, det har jeg prøvet meget svag 2. streg, men den var der

held og lykke!!

heise

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

Heise skriver:

ja, det har jeg prøvet meget svag 2. streg, men den var der

held og lykke!!

heise

Uuuhh hvor jeg håber den er der efter så mange år

Har du billede af dine test???

Anmeld

6. august 2010

Ida.

Jeg testede positiv i 3+? da jeg blev gravid med mit andet barn - men grundet uregelmæssig cyklus vidste jeg ikke, at jeg var så tidlig i cyklussen...jeg kom derfor til en terminsskanning inden der overhovedet var dannet et foster - der var kun en tom blommesæk - men ugen efter var der foster med hjerteblink und alles...

Her er et par billeder af min test:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

Først og fremmest kender jeg BARE ikke folk der lige tager en test og smider den igen for at glemme den, men det er samme historie ALLE kommer med.

De fleste kan SLET ikke få øjenen væk fra den test, og i ren desperation over at der ikek lige kommer de 2 fine streger gemmer folk den og ser om der evt kommer et LILLE tegn elelr et andet sted fra med en enkelt svag streg..selv om de godt ved testen ikke er gyldig når den er aflæst for sent....Måske er du med i gruppen af kvinder der i 0, 0001 % rent faktisk har formået at "glemme" en test, men skidt nu pyt:-) Snyde testede jo selv og kom med samme forkølede historie om at jeg sørme hadve glemt..samme med de 99,999 % andre:-) LOL. Typisk os kvinder.

Nå, men Tooglede(teste før tid) altså 3+3 og der kom en svag streg efter  ca 30 min, dvs EFTER tiden var rendt ud. Men eftersom jeg havde haft røv meget kvalme i et par dage så tog jeg den for gode varer og der kom da også en lillesøster.

Så selv om man ikke må Toogle og selv om den er aflæst for sent, ja så var den altså god nok.

Så vil da sige dine muligheder bestemt ser fine ud for en lille baby derinde:-)

Vil i hvert flad gerne krydse fingre for at den er der og at den bliver derinde alle 40 uger:-)

Og fy skamme fordi du tooglede....

Og her er min test fra 3+3

https://media.baby.dk/images/StoredImages/5/53269.jpg

Anmeld

6. august 2010

mortilfreja

idamaria83 skriver:

Jeg testede positiv i 3+? da jeg blev gravid med mit andet barn - men grundet uregelmæssig cyklus vidste jeg ikke, at jeg var så tidlig i cyklussen...jeg kom derfor til en terminsskanning inden der overhovedet var dannet et foster - der var kun en tom blommesæk - men ugen efter var der foster med hjerteblink und alles...

Her er et par billeder af min test:

Tak for svar og billeder.. Det ligner meget min..

Uh hvor er det vildt at kunne teste så tidligt... Håber så bare at det bliver der

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

har lige smidt link ind i mit svar til min test dengang jeg ventede lillesøster:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.