Den er nu engang sjov, hele denne snak om unge mødre/ældre mødre, jeg var 25 da jeg blev gravid, 26 da jeg fødte, min søster var 20 da hun fødte sin søn, et par mdr. før mig, men på vores side af familien er der ingen oldeforældre, det har jo ikke noget med vores alder at gøre (men de tidligere generations valg og kunnen ift. det at få børn), min søster følte sig klar som 20 årig, mens jeg først følte mig klar som 25 årig (og helt klar følte jeg mig alligevel ikke), til gengæld, så havde jeg, til tros for min "høje" alder faktisk kun 1 veninde der havde fået barn, nu er vi så oppe på 4 ialt og en på vej, og jeg er 28 med et barn på snart 2 år, så det er jo virkeligt forskelligt hvornår folk er klar, men de fleste af mine veninder er enten ikke klar til børn, vil ikke have børn eller er karriere orienteret mennesker, så hvornår de får børn det er ikke godt at vide, hvis vi kigger på min søsters omgangskreds (tros at hun er 6 år yngre) så har langt flere af hendes veninder børn.. så ved ikke rigtig hvad hvorfor der er denne forskel, men vi er også to meget forskellige mennesker med meget forskellige venner...
Anmeld