Endelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Mettemus

kitty skriver:

Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!

Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!

Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!

Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!

Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!

Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!

- En meget lykkelig Kitty!

Nej, hvor dejligt for jer - stort tillykke med det! Nu skal du så bare lave en ny aftale med dit underliv der går ud på at den for alt i verden skal tage imod og holde på ALT hvad der bliver sendt derop!

Held og lykke og kæmpe store kram herfra - det er da virkelig fortjent!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!

Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!

Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!

SÅDAN DEEEEEEEEER!!!

THATS THE WAY, UHU UHU, I LIKE IT, UHU UHU!!!!!!!!!!!

Det er jo den bedste nyhed over alle grænser (næst-efter at der er en lille ny på vej, selvfølgelig), som du kunne komme med!! Det er så dejligt for jer, at der ENDELIGT sker noget! Stort suk!!!!! Det er så dejligt, så skå på det, min søde ven 

Har ikke andet at tilføje, end at mit mirakel VIL ske for dig, søde 

KÆMPE KRAMMER fra mig

Anmeld

4. august 2010

Sofia

JUBIIIII!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Nej, hvor dejligt for jer - stort tillykke med det! Nu skal du så bare lave en ny aftale med dit underliv der går ud på at den for alt i verden skal tage imod og holde på ALT hvad der bliver sendt derop!

Held og lykke og kæmpe store kram herfra - det er da virkelig fortjent!!!

Hihi - Ja, den samtale må jeg så også lige tage med underlivet Om en 4-5 uger må jeg tage den snak.. Lige nu må den gerne bare give slip, så vi kan melde os til og komme igang

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

SÅDAN DEEEEEEEEER!!!

THATS THE WAY, UHU UHU, I LIKE IT, UHU UHU!!!!!!!!!!!

Det er jo den bedste nyhed over alle grænser (næst-efter at der er en lille ny på vej, selvfølgelig), som du kunne komme med!! Det er så dejligt for jer, at der ENDELIGT sker noget! Stort suk!!!!! Det er så dejligt, så skå på det, min søde ven 

Har ikke andet at tilføje, end at mit mirakel VIL ske for dig, søde 

KÆMPE KRAMMER fra mig

Nu tror jeg også på miraklet sker for os! Og skål! Rødvinen skiftet ud med somersby.. Men lige meget.. Det er (næsten) sommer, og det skal da lige fejres!

Jeg synes også det var en dejlig nyhes at sende videre til dig, men den største nyhed har du til gode til om et par måneder, når jeg har testet positiv

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

ååårh hvor var det dejligt at læse et happy happy-indlæg fra dig! Og selvfølgelig lykkes det! Jeg tror på det!

Vi tror også det lykkes. Det bliver vi nød til!!

Anmeld

4. august 2010

Riksen

Hvor FANTASTISK!! Ih, sikke et dejligt indlæg fra dig. Glæder mig til at høre hvordan behandlingen forløber.

Rigtig meget held og lykke med det hele

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Hvor FANTASTISK!! Ih, sikke et dejligt indlæg fra dig. Glæder mig til at høre hvordan behandlingen forløber.

Rigtig meget held og lykke med det hele

Taaaark!

Anmeld

4. august 2010

DK

Hurra!!!

TILLYKKE!!!

Anmeld

4. august 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Wuuuhuuuuuuu

Hvor er det bare en skøn nyhed at logge ind til

I må da være helt rundt på gulvet derhjemme. Uh, hvor jeg dog under jer en 2011 bebs. Det bliver så spændende at følge dig nu når I kommer igang. Det kan jo være at vi kommer til at følges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.