Endelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.461 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. august 2010

otlitrom

Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!

Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!

Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!

Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!

Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!

Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!

- En meget lykkelig Kitty!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

L-Mortil3

HVOR ER DET SKØNT FOR JER!!!!!!

Hvor er det dog fantastisk med sådan et indlæg fra dig Kitty

MANGE KNUS!

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Åhhh sødeste Anna, hvor er jeg glad på jeres vegne. Nu kan I trække vejret mere afslappet igen.... og nemlig, I BLIVER forældre  YES!  Ihhh hvor godt de endelig tog sig sammen. Men det havde de sikkert ikke gjort hvis du ikke havde været vedvarende og stædig, så godt du var det

Stort kram herfra...

Anmeld

4. august 2010

twinboys

kitty skriver:

Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!

Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!

Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!

Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!

Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!

Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!

- En meget lykkelig Kitty!

Weeeeeeeeeeeeeeeee og jubiiiiiiiiiiiiiiiii

Stort tillykke ...

Er glade på jeres vegne....

Majbritt

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Line&Liam skriver:

HVOR ER DET SKØNT FOR JER!!!!!!

Hvor er det dog fantastisk med sådan et indlæg fra dig Kitty

MANGE KNUS!

TAK!! Endelig lykkedes det... Og ja, jeg har tudet af glæde... Men det har virkelig været hårdt. Og jo, jeg ved godt at der er udsigt til hormonhelvede og masser af køren frem og tilbage. Men jeg er ligeglad. Nu er vi igang!!!

(og tillykke med bøf nr. 2, søde!! )

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Åhhh sødeste Anna, hvor er jeg glad på jeres vejne. Nu kan I trække vejret mere afslappet igen.... og nemlig, I BLIVER forældre  YES!  Ihhh hvor godt de endelig tog sig sammen. Men det havde de sikkert ikke gjort hvis du ikke havde været vedvarende og stædig, så godt du var det

Stort kram herfra...

Tak, søde!! Jeg tror aldrig jeg har været så stædig før, men kunne ikke give op på målstregen. Og det gav gevinst!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee og jubiiiiiiiiiiiiiiiii

Stort tillykke ...

Er glade på jeres vegne....

Majbritt

Tusind tusind tak!!

Jeg tror vi skal have store bøffer og rødvin i aften

Anmeld

4. august 2010

FrkT

kitty skriver:

Tak, søde!! Jeg tror aldrig jeg har været så stædig før, men kunne ikke give op på målstregen. Og det gav gevinst!!

Nemlig! Nu skal du bare bruge den stædighed på at sige at du VIL have at det her skal lykkes, og hurtigst muligt. Og det er jeg sikker på det også vil... åhhhh jeg er lykkelig på dine og jeres vegne...  en lille Anna-Hallur-baby til forsommeren 2011, tænk bare

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Årh hvor dejligt at læse!! Tillykke med at I BLIVER FORÆLDRE!!!

Anmeld

4. august 2010

twinboys

kitty skriver:

Tusind tusind tak!!

Jeg tror vi skal have store bøffer og rødvin i aften

Ja det skal i da... velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.