Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sakris skriver: Hold op hvor fedt Tusind mange gange tillykke, og held og lykke
Hold op hvor fedt
Tusind mange gange tillykke, og held og lykke
Tusind mange gange TAK!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Kitty det er jo skønt for jer... Ih hvor er det fantastisk... Krammer....
Kitty det er jo skønt for jer... Ih hvor er det fantastisk...
Krammer....
Ja, vi synes også det er fantastisk. Når vi nu ikke kan selv, så er det dejligt ENDELIG at være kommet igennem, så vi kan få hjælp!
For fanden søde Kitty, det var god læsning!!!
hvor er det bare skønt, I endelig kan komme igang... SÅ skal vi bare krydse for den lille Kitty, sætter sig i første forsøg, så I kan opleve den glæde og blive forældre
Tutter skriver: For fanden søde Kitty, det var god læsning!!! hvor er det bare skønt, I endelig kan komme igang... SÅ skal vi bare krydse for den lille Kitty, sætter sig i første forsøg, så I kan opleve den glæde og blive forældre
Tak, søde Tutter! Jeg håber snart der er en killing på vej
kitty skriver: Tak, søde Tutter! Jeg håber snart der er en killing på vej
Ja, det håber jegogså for jer
kitty skriver: Ja, eller lidt mere end to, med alle de der skal hjælpe os Men ja, VORES baby er måske på vej! Det håber vi virkelig!! Og mens er startet i nat, så det kunne sgu ikke være bedre planlagt! weeee!
Ja, eller lidt mere end to, med alle de der skal hjælpe os Men ja, VORES baby er måske på vej! Det håber vi virkelig!! Og mens er startet i nat, så det kunne sgu ikke være bedre planlagt!
weeee!
weeeeeeeee :-)
Jubiiiiiiiii det er den bedste nyhed jeg har hørt i dag hvor er det dejligt for jer begge og jeg vil krydse hele vejen igennem!!!!
årrh hvor er jeg glad for at se den besked Jeg har lyst til at danse rundt smukke.Håber og tror virkelig det er vejen for osFantastisk.TIllykke med den gode nyhed smukke. VIRKELIG
blomst84 skriver: Jubiiiiiiiii det er den bedste nyhed jeg har hørt i dag hvor er det dejligt for jer begge og jeg vil krydse hele vejen igennem!!!!
Tusind tusind tak! Vi er også meget glade og lettede.. Og spændte på alt det "nye" der skal ske... Vi håber det bedste!
Knus
Kruse90 skriver: årrh hvor er jeg glad for at se den besked Jeg har lyst til at danse rundt smukke.Håber og tror virkelig det er vejen for osFantastisk.TIllykke med den gode nyhed smukke. VIRKELIG
Du kan tro jeg dansede igår Midt på parkeringspladsen ved Jysk.. hihi.. Jeg skulle bare ud med det
Hvornår får I svar på Jeres prøver?
Stort knus, og held og lykke til Jer også, søde!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128