Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Nemlig! Nu skal du bare bruge den stædighed på at sige at du VIL have at det her skal lykkes, og hurtigst muligt. Og det er jeg sikker på det også vil... åhhhh jeg er lykkelig på dine og jeres vegne... en lille Anna-Hallur-baby til forsommeren 2011, tænk bare
Nemlig! Nu skal du bare bruge den stædighed på at sige at du VIL have at det her skal lykkes, og hurtigst muligt. Og det er jeg sikker på det også vil... åhhhh jeg er lykkelig på dine og jeres vegne... en lille Anna-Hallur-baby til forsommeren 2011, tænk bare
Ja, og jeg bliver færdiguddannet. Jeg tror 2011 bliver et godt år . det håber vi!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det fantastisk at høre !!!
Ih hvor er det dejligt for jer søde !!
Tandfeen i forklædning skriver: Hvor er det fantastisk at høre !!! Ih hvor er det dejligt for jer søde !!
Tænk at jeg glæder mig til at få mens.. Det er vist første gang!
Ihhh hvor godt
hvor dejligt for jer, håber snart det lykkedes for jer
TrineLærke skriver: Ihhh hvor godt
Ja, det er super dejligt!!
kitty skriver: Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!! Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!! Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!! Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem! Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!! Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage! - En meget lykkelig Kitty!
Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!
Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!
Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!
Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!
Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!
Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!
- En meget lykkelig Kitty!
KÆMPE KÆMPE KÆMPE stort tillykke med de fantastiske nyheder
kitty skriver: Tusind tusind tak!! Jeg tror vi skal have store bøffer og rødvin i aften
Tusind tusind tak!!
Jeg tror vi skal have store bøffer og rødvin i aften
Det er jer vel undt. TUSIND gange tillykke, det er dagens bedste nyhed
Dejligt!
hej og tillykke med de gode nyheder,, har selv en gang stået i samme situation som í gør nu og jeg har 3 børn nu 2 via ICSI og den sidste kom afsigselv... i skal nok blive forældre tror på det
knus Heidi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128