Endelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh jeg var lige ved at tude af glæde da jeg læste det Kitty

Det er bare SÅ FEDT og ovenud velfortjent!!

Det er bare så fantastisk, at i nu endelig kan komme igang med at få hjælp, så i kan få jer jeres helt eget lille, smukke, perfekte, vidunder inden længe.

Åh hvor er jeg glad og lettet på jeres vegne, virkelig.

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

line melias mor

hold da fast. mit hjerte hoppede lige da jeg læste overskriften. wuhuuuuuuuuuu er bare så glad på jeres vegne.

Anmeld

4. august 2010

MyBaby

Det er jeg bare så glad for at høre.

Og selvfølgelig bliver I forældre - det er jeg helt sikker på...

Jeg krydser i hvert fald alt, hvad jeg krydse kan.....

Stort kram herfra

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Heidimed lea skriver:

hej og tillykke med de gode nyheder,,   har selv en gang stået i samme situation som í gør nu   og jeg har 3 børn nu 2 via ICSI  og den sidste kom afsigselv...   i skal nok blive forældre tror på det

knus Heidi

Dét var god læsning! Det er jo bedst at høre om når det går godt! Jeg håber på vi kan tilføje endnu en succeshistorie inden længe!

Knus

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Åh jeg var lige ved at tude af glæde da jeg læste det Kitty

Det er bare SÅ FEDT og ovenud velfortjent!!

Det er bare så fantastisk, at i nu endelig kan komme igang med at få hjælp, så i kan få jer jeres helt eget lille, smukke, perfekte, vidunder inden længe.

Åh hvor er jeg glad og lettet på jeres vegne, virkelig.

KNUS

Ej, du må ikke græde, søde Alexis!! Nu er der ikke grund til tårer længere, for nu er eventyret forhåbentlig snart på vej mod en happy ending

Jeg håber snart det bliver vores tur - og Jeres!! I har også kæmpet længe nu!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

MyBaby skriver:

Det er jeg bare så glad for at høre.

Og selvfølgelig bliver I forældre - det er jeg helt sikker på...

Jeg krydser i hvert fald alt, hvad jeg krydse kan.....

Stort kram herfra

Tak for de krydsede fingre. De betyder rigtig meget!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

line melias mor skriver:

hold da fast. mit hjerte hoppede lige da jeg læste overskriften. wuhuuuuuuuuuu er bare så glad på jeres vegne.

Så skulle du se hvordan jeg hoppede, da jeg lige havde snakket med lægen!! Hihi...

det blev altså en god dag idag

Anmeld

4. august 2010

Halbschön

kitty skriver:

Endelig kan jeg komme med de gode nyheder!!

Vi kan begynde i behandling når jeg får 1. cyklus-dag, hvilket gerne skulle være i morgen! Jeg har haft mens-smerter hele dagen, og frygtede meget, at den kom for tidligt. Men jeg lavede en aftale med mit underliv, om ikke at sætte blødningen igang, inden jeg havde fået grønt lys for behandlingen! Og det lykkedes!!!

Lægen ringede efter 3 stride dage, hvor jeg har hængt i røret et utal af gange og har fået lovning på opkald og intet er sket. Men nu skete det, ENDELIG!!

Så ja... VI ER IGANG! Jeg håber på at det lykkes for os - Idag er vi i hvert fald ikke til at skyde igennem!

Vi bliver mor og far - det er "bare" et spørgsmål om tid!!

Tak for støtten og alle Jeres kram! De har hjulpet i de svære dage!

- En meget lykkelig Kitty!

Ååårh sødeste Kitty! Hvor er det dejligt at komme på baby efter en lang dag, og så læse sådan et indlæg! Hvor er jeg bare glad for det på dine og kærestens vejne!!

Stort krammer til dig!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

Ååårh sødeste Kitty! Hvor er det dejligt at komme på baby efter en lang dag, og så læse sådan et indlæg! Hvor er jeg bare glad for det på dine og kærestens vejne!!

Stort krammer til dig!!

Tusind tak!!

Anmeld

4. august 2010

Barbamama

ååårh hvor var det dejligt at læse et happy happy-indlæg fra dig! Og selvfølgelig lykkes det! Jeg tror på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.