Kan slet ikke få armene ned :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Becks

Baagøe skriver:

Stort tillykke Fedt, at du er nået så langt! Bare klø på - så har du to streger inden længe

K.h. Linda

Tusinde tak Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Becks

Weeeee!!!

Jeg har lige taget springet, og ringet til min mor i USA...

Jeg fortalte hende om mine planer, og hun lød OPRIGTIGT glad og var meget positiv!! Jeg forklarede hende stille og roligt, hvorfor jeg har valgt som jeg har, og hun forstod mig!

Spurgte hende, hvordan hun havde det med det, og hun sagde at det var helt fint for hende, og at hun sagtens kunne forstå mig..

Havde bare forventet hun ville reagerer meget anderledes, men det gjorde hun slet ikke, er bare så glad, for hun var virkelig den sværeste og skulle sige det til.. Så nu har jeg så meget mere ro på, til når jeg skal snakke med min far og søster.. Det gør jeg i løbet af weekenden tror jeg!

God weekend til jer alle!!

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Weeeee!!!

Jeg fortalte hende om mine planer, og hun lød OPRIGTIGT glad og var meget positiv!! Jeg forklarede hende stille og roligt, hvorfor jeg har valgt som jeg har, og hun forstod mig!

Spurgte hende, hvordan hun havde det med det, og hun sagde at det var helt fint for hende, og at hun sagtens kunne forstå mig..

Havde bare forventet hun ville reagerer meget anderledes, men det gjorde hun slet ikke, er bare så glad, for hun var virkelig den sværeste og skulle sige det til.. Så nu har jeg så meget mere ro på, til når jeg skal snakke med min far og søster.. Det gør jeg i løbet af weekenden tror jeg!

hvor er det bare FEDT, skattemus!!!!!

Tillykke med det, søde! Det hele flasker sig bare for dig nu... Er helt sikker på du tog en tørn med det uheld for at få det hele brugt op! NU er du klar til verden og verden er go til dig! Go Becky Go Becky, go go go Becky...

Anmeld

6. august 2010

oo

Tutter skriver:

Weeeee!!!

feeeeeeeeeedt  mormor vil bare være mormor og stoler 100% på dine evner som forælder - og mon ikke de to andre også gør det?

Anmeld

7. august 2010

Becks

Caroline86 skriver:

hvor er det bare FEDT, skattemus!!!!!

Tillykke med det, søde! Det hele flasker sig bare for dig nu... Er helt sikker på du tog en tørn med det uheld for at få det hele brugt op! NU er du klar til verden og verden er go til dig! Go Becky Go Becky, go go go Becky...

Jah, der må helt klart haave været en mening med alt det uheld jeg havde på én uge!! Det er bare så fedt hun tog det så pænt..

Jeg har fortalt det til min søster også.. Hun synes det var fint, og hun havde faktisk også forventet det var den vej jeg ville gå!

Så nu mangler jeg bare min far!! :-)

Anmeld

7. august 2010

Becks

Tjuhl skriver:

feeeeeeeeeedt  mormor vil bare være mormor og stoler 100% på dine evner som forælder - og mon ikke de to andre også gør det?

Åh søde Trine, det er bare så fedt :-) Fortalte det også til min søster.. Hun synes også det var fint, og det var hvad hun havde forventet :-D

Dejligt.. Så nu er der bare min far tilbage.. Uh det bliver lækkert og komme igang..

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Ihh hvor er det dejligt at høre  Og så spændende altså glæder mig helt vild på dine vegne og synes virkelig DU fortjener det du er så dejlig en person og blive den perfekte mor til din lille bebs.

Anmeld

7. august 2010

Becks

Diana... skriver:

Ihh hvor er det dejligt at høre  Og så spændende altså glæder mig helt vild på dine vegne og synes virkelig DU fortjener det du er så dejlig en person og blive den perfekte mor til din lille bebs.

Årh tak Putte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.