Kan slet ikke få armene ned :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Becks

KaMa skriver:

TIllykke med det

Pssst: Prisen er nøjagtig den samme på Copenhagen Fertility Center, som den er på Hvidovre!! Behandling er gratis. Medicin og og donorsæd koster altid - uanset, hvor du går.

Insermineringer bliver ikke ramt af spareplaner. Det er kun IVF og den slags. Den behandling koster altid på private klinikker - og nu også på hospitaler ved årsskiftet åbenbart.

Man har normalt ikke brug for IVF ved PCO - så fejler du ikke andet, så lykkes det uden tvivl hos CFC med den rigtige hormonbehandling at gøre dig gravid. Sæden er jo tip top, når deter donorsæd, så sædkvalitet skal du jo ikke slås med...

Så blev jeg også klogere idag hihi 

Tak søde Karina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Becks

twinboys skriver:

Super super hurraaaa... stort tillykke

Tak søde

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Krydser bare fingre for at det kommer til at gå godt og glat og du bare får en dejlig skøn bebser snart

Tillykke med beslutningen! Super flot. Din familie bliver sikkert glade! Også selvom de måske skal vende sig lidt til det... Hvis de skal.

Jeg hepper!!

Anmeld

5. august 2010

Becks

Zafir skriver:

Krydser bare fingre for at det kommer til at gå godt og glat og du bare får en dejlig skøn bebser snart

Tillykke med beslutningen! Super flot. Din familie bliver sikkert glade! Også selvom de måske skal vende sig lidt til det... Hvis de skal.

Jeg hepper!!

10000 tak søde Zafir

Ja, det er jeg heller ikke i tvivl om, for hvis de kan se jeg er glad, så bliver de det vel også...

Anmeld

5. august 2010

<3

Ih hvor dejligt at høre!

Masser af tanker!

Anmeld

5. august 2010

Becks

Kirle skriver:

Ih hvor dejligt at høre!

Masser af tanker!

Tak 

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

10000 tak søde Zafir

Ja, det er jeg heller ikke i tvivl om, for hvis de kan se jeg er glad, så bliver de det vel også...

Det gør de HELT sikkert

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Ihhh. Du ved hvad jeg mener så jeg behøver vist ikke sige mere end

Anmeld

5. august 2010

Pige2009

Stort tillykke Fedt, at du er nået så langt! Bare klø på - så har du to streger inden længe

K.h. Linda

Anmeld

6. august 2010

Becks

Diana... skriver:

Ihhh. Du ved hvad jeg mener så jeg behøver vist ikke sige mere end

Tak smukke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.