Kan slet ikke få armene ned :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Lady Marion <3

Tutter skriver:

Tak 

Ja, lidt er jeg tror jeg..

Min mors reaktion er jeg klar over, så den vil ikke forskrække mig.. Hun vil sige noget i stil med, at ja ja, det er jo hvad man kan forvente fra sådan én som dig.. Uden uddannelse, uden mand fordi du er fed og så er du garanteret lesbisk (Hvilket jeg ikke er, og så mener hun ikke min uddannelse som SSH, er en uddannelse) 

Min far vil blive overrasket tror jeg, men måske og så glad på mine vegne når han har slugt den, det samme vil resten af familien tror jeg.. Men jeg tror de vil blive flove, fordi jeg har valgt opg gå den vej, nej jeg ved det ikk, kan også være de reagere på den positive måde, som jeg slet ikke forventer...

Pyha   Lyder ikke rart ,,, Det kan hun ikke være bekendt , man skal da elske sine børn og børnebørn uanset hvad ..  Håber du bliver overrasket   Hilsen endnu en taber med "kun" en ssh udd . også ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Moar'en

Tutter skriver:

Ih tak søde 

Er helt oppe og køre haha..

Jo det tror jeg nok de bliver, men tror også de måske bliver flove :-( Læs evt mit svar til Muffi søde

Ja læste det godt lige. Men uanset hvad de synes er det din beslutning, og så længe du er glad og stolt af din beslutning kan det være lige meget hvad andre synes. Men jeg synes det er sejt.

Anmeld

4. august 2010

Becks

Muffi . skriver:

Pyha   Lyder ikke rart ,,, Det kan hun ikke være bekendt , man skal da elske sine børn og børnebørn uanset hvad ..  Håber du bliver overrasket   Hilsen endnu en taber med "kun" en ssh udd . også ,,,

Tak søde.. Jeg har lært hende og kende nu, så jeg ved jeg ikke skal lægge følelser i det hun siger, ellers bliver jeg bare såret...

Anmeld

4. august 2010

Moar'en

Muffi . skriver:

Skal vi danne en "taber" klub, jeg er også en af dem der "kun" har en ssh udd.

Anmeld

4. august 2010

Becks

Delilah skriver:

Hold da op det var da noget af en mor du har dig der :O 

Men tillykke med det og   for at det sker i første hug

Tak 

Ja, hun er lidt speciel :-/ Ser hende kun 1 gang om året heldigvis :-) Hun bor i USA, så når hun kommer hjem til jul, håber jeg at jeg er gravid og så fortæller jeg hende det der, for så har jeg garanteret støtte i min søster  (hun har fungeret som en mor for mig da hun er 14½ år ældre end mig)

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Tutter skriver:

Tak søde.. Jeg har lært hende og kende nu, så jeg ved jeg ikke skal lægge følelser i det hun siger, ellers bliver jeg bare såret...

Du skal bare slet ikke lytte til hende   Du er en skide stærk kvinde der tilfældigvis bare ikke har fundet "MANDEN" ligesom en hulens masse andre kvinder ,, Du vil ikke gå glip af det gode i livet bare fordi du ikke lige har fundet"HAM"   Gør det dig mindre værd ????  NÆÆÆ  Tværtimod ..

Anmeld

4. august 2010

Becks

Moar'en skriver:

Ja læste det godt lige. Men uanset hvad de synes er det din beslutning, og så længe du er glad og stolt af din beslutning kan det være lige meget hvad andre synes. Men jeg synes det er sejt.

Ja, det har du nemlig ret i :-) Tak søde 

Anmeld

4. august 2010

Becks

Muffi . skriver:

Du skal bare slet ikke lytte til hende   Du er en skide stærk kvinde der tilfældigvis bare ikke har fundet "MANDEN" ligesom en hulens masse andre kvinder ,, Du vil ikke gå glip af det gode i livet bare fordi du ikke lige har fundet"HAM"   Gør det dig mindre værd ????  NÆÆÆ  Tværtimod ..

Årh tak søde 

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Moar'en skriver:

Skal vi danne en "taber" klub, jeg er også en af dem der "kun" har en ssh udd.

Ha ha ja det kunne være   De stakkels kvinder der ikke kunne andet klubben

Anmeld

4. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

yes yes yes yes yes!!!! Hvor er det bare FEDT, skat!!!!!

Så skal næste kontrol bare være tip top så babybecks kan melde sin ankomst så hurtigt som muligt Melder mig stadig frivilligt til slæber når bebstingene skal hjem!!! YAY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.