Kan slet ikke få armene ned :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Becks

Caroline86 skriver:

yes yes yes yes yes!!!! Hvor er det bare FEDT, skat!!!!!

Så skal næste kontrol bare være tip top så babybecks kan melde sin ankomst så hurtigt som muligt Melder mig stadig frivilligt til slæber når bebstingene skal hjem!!! YAY

Tak smukke!

Ja det er bare så fedt, kan heller slet ikke få armene ned haha...

Du er hermed taget på ordet hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

MM1987

Det er da bare rigtig gode nyheder. 

Kan godt forstå du vælger svend Lindeberg - han er hammer dygtig, og jeg er sikker på det er værd at vente på at komme ind til ham...

Jeg vil glæde mig til at følge dig, og indtil da held og lykke med vægttab og astma...

Jeg er sikker på familien nok skal forstå, når de kan mærke at det er det du vil, og ikke er i tvivl...

Anmeld

4. august 2010

Sakris

Tillykke... Det bliver jo en vildt spændende tid du går imøde. Læste godt nogle af de andre brugeres anbefalinger af Svend. Så lad os håbe han kan trylle lidt, så det bare sker i første forsøg.

Synes godt nok det er trist for familien, hvis de bliver flove over en insimination. Det er jo på en måde ret uskyldigt. Så har de da slet ikke overvejet situationen i forhold til at man finder en eller anden stor fed HA rocker, på stoffer med død og ødelæggelse tatoveret over alt, som man lige kan knalde i byen for at få det overstået og få den klat. Ej der ville jeg som mor måske istedet være lidt flov på mit barns vegne. 

Hep hep og held og lykke!

Anmeld

4. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Det er da bare rigtig gode nyheder. 

Kan godt forstå du vælger svend Lindeberg - han er hammer dygtig, og jeg er sikker på det er værd at vente på at komme ind til ham...

Jeg vil glæde mig til at følge dig, og indtil da held og lykke med vægttab og astma...

Jeg er sikker på familien nok skal forstå, når de kan mærke at det er det du vil, og ikke er i tvivl...

Tusinde tak :-)

Ja, tror også de nok skal forstå det 

Håber også den lykkedes for jer denne her gang 

Anmeld

4. august 2010

Becks

Sakris skriver:

Tillykke... Det bliver jo en vildt spændende tid du går imøde. Læste godt nogle af de andre brugeres anbefalinger af Svend. Så lad os håbe han kan trylle lidt, så det bare sker i første forsøg.

Synes godt nok det er trist for familien, hvis de bliver flove over en insimination. Det er jo på en måde ret uskyldigt. Så har de da slet ikke overvejet situationen i forhold til at man finder en eller anden stor fed HA rocker, på stoffer med død og ødelæggelse tatoveret over alt, som man lige kan knalde i byen for at få det overstået og få den klat. Ej der ville jeg som mor måske istedet være lidt flov på mit barns vegne. 

Hep hep og held og lykke!

Tusinde tak :-)

Ja, han er hammer dygtig, som én skrev herinde, så kan den mand udrette mirakler, på selv de sværeste tilfælde af PCO..

Ja, det har du fuldkommen ret i.. Hellere insimination end, at man knalder en fye og lader ham hænge på en baby, som han måske ikke vil have..

Anmeld

5. august 2010

Becks

Har ikke været på vægten et godt stykke tid, men hoppede på idag!

OG der er sateme røget 4 kg!!

Mine bønner om held hjalp virkelig!!

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

Det blir rigtig spændende Glæder mig til at følge dig og håber sevfølgelig også på, at du tager den i første hug

Anmeld

5. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Det blir rigtig spændende Glæder mig til at følge dig og håber sevfølgelig også på, at du tager den i første hug

100000000 tak søde Dorthe 

Anmeld

5. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Er bare så glad..

Har for længe siden besluttet mig for, at gå den vej og blive insimineret med donorsæd - lægen synes det var en god idé og ville gerne henvise mig til behandling på Hvidovre hospital - Men der var lige en twist, bla. min overvægt og min astma, som var blevet betydeligt dårligere.. Vi aftalte at jeg skulle tabe mig 10 kg, og så når der var kommet styr på astmaen ville han sende papirene 

Jeg tabte mig hurtigt, men tog det meste på igen, pga min medicin mod PCO´en, men astmaen var værre og få bugt med, til de første mange kontroller, blæste jeg med 20 % og den skulle ihvertfald op på 50 % inden han ville sende papirene :-( Nederlag på nederlag lige indtil igår! Der blæste jeg sgu med 75 %, så en kontrol igen og hvis den ligger ligeså fint, så kan jeg komme igang...

Imellem tiden, har jeg så valgt, at få en henvisning til Svend Lindeberg, da han er ekspert i PCO, og man kan også blive insimeret inde hos ham. Jeg kan alligevel ikke nå og få behandling gratis inde på Hvidovre med de spareplaner.. Så vælger den bedste for mig nemlig Svend.

Jeg kan bare mærke nu, at det er den helt rigtige beslutning jeg har taget, det er mit "kald" og kan slet ikke vente med og komme igang... Håber jeg er ligeså heldig som Dorthe og Karina og få den i 1 hug 

Det næste svære bliver, og få det fortalt til familien..

TIllykke med det

Pssst: Prisen er nøjagtig den samme på Copenhagen Fertility Center, som den er på Hvidovre!! Behandling er gratis. Medicin og og donorsæd koster altid - uanset, hvor du går.

Insermineringer bliver ikke ramt af spareplaner. Det er kun IVF og den slags. Den behandling koster altid på private klinikker - og nu også på hospitaler ved årsskiftet åbenbart.

Man har normalt ikke brug for IVF ved PCO - så fejler du ikke andet, så lykkes det uden tvivl hos CFC med den rigtige hormonbehandling at gøre dig gravid. Sæden er jo tip top, når deter donorsæd, så sædkvalitet skal du jo ikke slås med...

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Super super hurraaaa... stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.