Er bare så glad..
Har for længe siden besluttet mig for, at gå den vej og blive insimineret med donorsæd - lægen synes det var en god idé og ville gerne henvise mig til behandling på Hvidovre hospital - Men der var lige en twist, bla. min overvægt og min astma, som var blevet betydeligt dårligere.. Vi aftalte at jeg skulle tabe mig 10 kg, og så når der var kommet styr på astmaen ville han sende papirene 
Jeg tabte mig hurtigt, men tog det meste på igen, pga min medicin mod PCO´en, men astmaen var værre og få bugt med, til de første mange kontroller, blæste jeg med 20 % og den skulle ihvertfald op på 50 % inden han ville sende papirene :-( Nederlag på nederlag lige indtil igår! Der blæste jeg sgu med 75 %, så en kontrol igen og hvis den ligger ligeså fint, så kan jeg komme igang...
Imellem tiden, har jeg så valgt, at få en henvisning til Svend Lindeberg, da han er ekspert i PCO, og man kan også blive insimeret inde hos ham. Jeg kan alligevel ikke nå og få behandling gratis inde på Hvidovre med de spareplaner.. Så vælger den bedste for mig nemlig Svend.
Jeg kan bare mærke nu, at det er den helt rigtige beslutning jeg har taget, det er mit "kald" og kan slet ikke vente med og komme igang... Håber jeg er ligeså heldig som Dorthe og Karina og få den i 1 hug 
Det næste svære bliver, og få det fortalt til familien..
Anmeld