Så døde min mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

TAK.

Jeg er virkelig rystet, over hvor mange der har lignene problemer med deres forældre, efter jeg har været åben omkring de her ting med min mor.

Jeg håber for alt i verdenen, at der aldrig kommer sådanne ting mellem os og Idun. Jeg håber jeg får hjulpet mig selv, så meget, at jeg kan give alt mental sundhed og kærlighed videre.

Det kommer IKKE til at ske. Du er en fantastisk mor over for Idun..den BEDSTE og det blir du også for Frigg 

Moster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Heidi85

sender dig en masse varme tanker stort til dig

Anmeld

3. august 2010

Kruse90

årh nej søde zafir.
Det er jeg ked af at høre.

mine tanker er hos jer

Anmeld

3. august 2010

mariamiss6

Årh Zafir hvor er det altså bare så skide træls alt det bøvl med din mor....

Jeg forstår sgu godt du bliver rigtig træt i ny og næ over det.....

Anmeld

3. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Det kommer IKKE til at ske. Du er en fantastisk mor over for Idun..den BEDSTE og det blir du også for Frigg 

Moster

tak moster min. Jeg elsker dig

Anmeld

3. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

tak moster min. Jeg elsker dig

Jeg elsker også DIG

Anmeld

3. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hvad angår den "psykolog" din mor ser - send dog det brev. Om ikke andet så for din egen skyld. Jeg er af den mening at hvis man ikke ser en markant bedring efter 2 år i terapi så skal man simpelthen skifte behandler! Min ekskærestes mor gik hos den samme psykodynamiske kvaksalver i 12 år (og gør det stadig) og hun drak, truede med selvmord og manipulerede med sine omgivelser fuldstændigt hæmningsløst og uden ændring i al den tid jeg kendte hende... Så SKAL man skifte psykolog!!! Hvis der var mulighed for det kunne I jo faktisk gå til medierne med den historie, for det er jo dybt kritisabelt at psykologen ikke selv indser at hendes behandling ikke holder, når din mor gang på gang svigter og smadrer sine relationer.

Jeg er helt enig!! jeg har talt meget med Zafir om den såkaldte psykolog...kan man ikke anmelde sådan en person et sted???

Fatter ikke, at hun som professionel ikke kan gennemskue min søster.

Min psykolog er enig. Hun siger, at det nok ikke vil ændre noget, men at jeg vil få rettet min vrede ud. Problemet er, at jeg pt. ikke med min gravidhjerne OVERHOVEDET kan huske, hvad hun hedder og om jeg har hendes adresse liggene stadig. Men der sker ikke noget ved at vente nogen dage, med at sende det.

Nu koncentrerer jeg mig om at få en MEGA god dag i morgen, få koncentreret mig om de positive ting. Nyde at jeg er forelsket i min mand og at Idun ikke blev alt for ked af at 'mormor ikke kunne få fri fra arbejde alligevel'. Så finder vi en langsigtet ting at fortælle hende i fællesskab med far og vivi inden længe.

Anmeld

3. august 2010

maria87

jeg kan på ingen måder forstå hvad i har imod jeres forældre giver jeres kære små gaver og goder...

de elsker bare deres børnebørn....

jeg har været efter mine svigerforældre fordi de altid skal fylde min søn med slik og det vil jeg IKKE acceptere, men hvad kan det skade jeres små at få gaver og gode ting...

synes faktisk det er skide synd for din Mor...

nu er min egen Mor død. men jeg ved hun vil være mindst ligesådan og det vil ikke rører mig en meter, andet at jeg vil blive glad på min søns vegne....

ja undskyld , bare lige min følse....

Anmeld

3. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Min psykolog er enig. Hun siger, at det nok ikke vil ændre noget, men at jeg vil få rettet min vrede ud. Problemet er, at jeg pt. ikke med min gravidhjerne OVERHOVEDET kan huske, hvad hun hedder og om jeg har hendes adresse liggene stadig. Men der sker ikke noget ved at vente nogen dage, med at sende det.

Nu koncentrerer jeg mig om at få en MEGA god dag i morgen, få koncentreret mig om de positive ting. Nyde at jeg er forelsket i min mand og at Idun ikke blev alt for ked af at 'mormor ikke kunne få fri fra arbejde alligevel'. Så finder vi en langsigtet ting at fortælle hende i fællesskab med far og vivi inden længe.

God idé!  Faneme godt, at du har din far og Vivi til at hjælpe dig. Du skal ikke gå alene med det her...og husk, at jeg også er der for dig

Og ha´ nu en SJOV dag i morgen og få taget nogle FLOTTE billeder af mavsen

Anmeld

3. august 2010

Moderator

maria87 skriver:

jeg kan på ingen måder forstå hvad i har imod jeres forældre giver jeres kære små gaver og goder...

de elsker bare deres børnebørn....

jeg har været efter mine svigerforældre fordi de altid skal fylde min søn med slik og det vil jeg IKKE acceptere, men hvad kan det skade jeres små at få gaver og gode ting...

synes faktisk det er skide synd for din Mor...

nu er min egen Mor død. men jeg ved hun vil være mindst ligesådan og det vil ikke rører mig en meter, andet at jeg vil blive glad på min søns vegne....

ja undskyld , bare lige min følse....

Jeg er ked af at støde dig, med mit indlæg. Men teknisk set, er min mor død nu.

Det har ikke ngoet at gøre med gaver eller ikke gaver. Det er en lang proces, som du ikke har chance for at forstå, ved at læse en lille smule idag. Desværre.

Det er super synd for min mor, at hun er psykisk syg, desværre så gør hendes lidelse at hun ikke selv vil og kan indse hvor slemt det står til og desværre har skubbet alt og alle væk fra sig og kun sidder tilbage med den onde verden omkring sig.

Du har nok ikke en chance for at forstå det, hvis du ikke selv har levet med en psykisk syg forælder i rigtig mange år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.