Bliver aldrig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. august 2010

otlitrom

... Det er den eneste tanke der kører i mit hovede idag, efter udmeldingen fra klinikken igår. Jeg kan slet ikke rumme det, og jeg er fysisk dårlig. Jeg har sovet elendigt, og nu hvor jeg er vågen, synes jeg alligevel ikke jeg er det....

Jeg synes alt håb er ude lige nu. Er vi heldige får vi 1 forsøg i behandling, 1 forsøg til at blive forældre... mislykkes det, så kan vi godt afskrive muligheden for nogensinde at blive mor og far... Det er en forfærdelig tanke, og en rædselsfuld sorg... Et evigt tab....

Ja, mine lyse tanker er forsvundet som dug for solen, i denne ellers smukke sommermorgen... Men hvor er alt bare lige meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

millesofie

årh nej, du må ikke tænke sådan

det forsøg er måske lykkens gang og hvem ved måske hvis det ikke går godt, er der måske noget bedre på vej > man kan jo aldrig vide <

jeg ved godt alt ser sort ud lige nu, men hvis du først taber modet er alt jo tabt, prøv at se om du ikke kan finde lidt godt ved livet selvom det behandler dig skidt

men en kæmpe skal du have

og held og lykke

Anmeld

3. august 2010

sarahb

ihhh hvor jeg ikke ønsker nogle som helst, HELLER IKKE DIG at skulle sidde med den tanke.
Du BLIVER MOR og i SKAL blive forældre..
Tænk sig hvis det hele flasker sig og i får den i første forsøg... Det krydser jeg alt for i gør.
Kan godt forstå du er slået helt ud, for når ens håb bliver mindsket så meget så ligger man ned, men søde du skal være optimisisk så din krop er åben og sund iforhold til det at være gravid.

Jeg tror det lykkedes jer! Det gør jeg virkelig...

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

ihhh hvor jeg ikke ønsker nogle som helst, HELLER IKKE DIG at skulle sidde med den tanke.
Du BLIVER MOR og i SKAL blive forældre..
Tænk sig hvis det hele flasker sig og i får den i første forsøg... Det krydser jeg alt for i gør.
Kan godt forstå du er slået helt ud, for når ens håb bliver mindsket så meget så ligger man ned, men søde du skal være optimisisk så din krop er åben og sund iforhold til det at være gravid.

Jeg tror det lykkedes jer! Det gør jeg virkelig...

Jeg ved godt jeg ikke må miste håbet, men hvor gør det bare ondt.

Jeg har ringet derud igen lige nu, og fik en rar sekretær i røret. Hun har lagt min jounal i lægens bunke, og vedkommende ringer tilbage, når der er hul i hendes tidsplan... Jeg håber ikke der går alt for længe!

Tak for støtten!

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

millesofie skriver:

årh nej, du må ikke tænke sådan

det forsøg er måske lykkens gang og hvem ved måske hvis det ikke går godt, er der måske noget bedre på vej > man kan jo aldrig vide <

jeg ved godt alt ser sort ud lige nu, men hvis du først taber modet er alt jo tabt, prøv at se om du ikke kan finde lidt godt ved livet selvom det behandler dig skidt

men en kæmpe skal du have

og held og lykke

Ja, tænk hvis det er lykkens gang, den ene gang. Det er bare meget svært at forestille sig, når alt andet har bragt ulykker med sig.. Men jeg forstår hvad du mener...

Tak!

Anmeld

3. august 2010

<3

Sender et kram Er vis på I finder en løsning når chokket lægger sig her om lidt. Der er jo mange muligheder når man først åbner op for alternative muligheder. Der er donor, adoption og meget andet. Det er jo ikke nødvendigvis det biologiske der gør en til forælder

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Kirle skriver:

Sender et kram Er vis på I finder en løsning når chokket lægger sig her om lidt. Der er jo mange muligheder når man først åbner op for alternative muligheder. Der er donor, adoption og meget andet. Det er jo ikke nødvendigvis det biologiske der gør en til forælder

Jeg forstår hvad du mener, og vi ved det er en mulighed. Men ligesom alle Jer andre drømmer vi også om at blive forældre til vore egne børn....

Anmeld

3. august 2010

MoarTil4

jeg sender dig et stort  , håber virkelig at det lykkedes for jer alligevel.

Lige nu er du i chok, husk at du nok skal komme ud på den anden side, hvor tingene begynder at lysne igen.

Men hvor må det være svært lige nu - sender dig varme tanker....

Anmeld

3. august 2010

<3

kitty skriver:

Jeg forstår hvad du mener, og vi ved det er en mulighed. Men ligesom alle Jer andre drømmer vi også om at blive forældre til vore egne børn....

Selvfølgelig men man må gøre op med sig selv om hvornår det er ens egne børn Er det når man selv vælger et barn og barnet vælger en på et børnehjem eller er det når det er ens egne sædceller og ens eget æg.

Det er jo et valg. Men jeg forstår dig godt. Vi har alle drømme og ideer om hvordan tingene bør være. Det er bare så sjældent at når man skal redefinerer dem at det føles så tydeligt og følelsesmæssigt indgribende som når det handler om at få børn. Ved andre ting så når man sjældent at opdage man redefinerer fordi vi er så superkompetente og kreativt tænkende væsener, vi er vant til at tænke om hjørner.

Og når I er klar til at tænke om hjørner med det her så vil I gøre det!

Masser af

Anmeld

3. august 2010

businesstigger

.... håber snart lægen ringer så I kan få lidt afklaring og forhåbentlig nå hele 2 forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.