Bliver aldrig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

AnneBJ

Også et kram fra mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

otlitrom

AnneBJ skriver:

Også et kram fra mig!!

Tak

Anmeld

3. august 2010

lotte32

åhhh, får helt tårer i øjnene nogle gange forstår man bare ikke den dybere mening med at nogle folk skal så grueligt meget igennem håber inderligt at det snart er jeres tur til lidt medvind

Lotte

Anmeld

3. august 2010

VNB

DU BLIR MOR EN DAG!!!!!

OKAY?! Det er jeg simpelthen bare helt sikker på! Ved godt jeg ikke er synsk, MEN håbet og troen på kan rykke bjerge!

Hvor kan jeg godt forstå at du er helt nede lige nu.... ville være mærkeligt andet, og man kan virkelig mærke din smerte gennem dit indlæg....

DU ER STÆRK OG SKAL NOK KOMME IGENNEM DET HER!!!!!

Anmeld

3. august 2010

tinasmor

Synes at læse i et andet svar, at det var fordi behandling ville komme til at koste I kun kunne få 1 forsøg. Men det er jo ikke vedtaget endnu. Og hvis det bliver vedtaget i oktober er jeg sikker på at det tidligst bliver fra 2011 af. Hvis I skal i IVF til oktober så kan I måske komme i kort behandling så giver det 3 forsøg. Det kan også godt være, at de gør sådan, at dem som er i behandling for lov at færdiggøre det, og det er nye som ankommer som skal betales. Måske får du svar før en du frygter og du kan komme i gang før okt.

Held og lykke med det.

Anmeld

3. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

... Det er den eneste tanke der kører i mit hovede idag, efter udmeldingen fra klinikken igår. Jeg kan slet ikke rumme det, og jeg er fysisk dårlig. Jeg har sovet elendigt, og nu hvor jeg er vågen, synes jeg alligevel ikke jeg er det....

Jeg synes alt håb er ude lige nu. Er vi heldige får vi 1 forsøg i behandling, 1 forsøg til at blive forældre... mislykkes det, så kan vi godt afskrive muligheden for nogensinde at blive mor og far... Det er en forfærdelig tanke, og en rædselsfuld sorg... Et evigt tab....

Ja, mine lyse tanker er forsvundet som dug for solen, i denne ellers smukke sommermorgen... Men hvor er alt bare lige meget...

LILLE SDE..... Det gør ondt helt langt ind i det inderste af hjertet at læse den titel, som du har givet din tråd. Jeg ved godt, at det er resultet af mangel af energi....mangel af overskud til at komme ovenpå efter al den modgang i har måttet igennem. 

Du SKAL blive ved med at tro  på det....og du SKAL blive ved med at håbe. 40.000 er sgu ikke mange penge - Tænk på hvad din kæreste var ved at overveje at bruge på en ny volvo?? Og tænk hvad man giver for et hus?? Tænk, at penge bare er penge og at det SKAL I bruge på at få jeres drøm vakt til live, ven!!! 

DU BLIVER MOR - MIT MIRAKEL VIL SKE FOR DIG...og du kan lige prøve at glemme det!! (siger hun med tårer i øjnene!!)  

Det er min opgave at minde dig om det, når du mister håbet og glemmer det!! 

Tro på det - for mirakler findes altså! Men det kræver, at man tror...også selvom det offenlige spænder ben på vejen! 

Anmeld

3. august 2010

Sakris

lisbethita skriver:

LILLE SDE..... Det gør ondt helt langt ind i det inderste af hjertet at læse den titel, som du har givet din tråd. Jeg ved godt, at det er resultet af mangel af energi....mangel af overskud til at komme ovenpå efter al den modgang i har måttet igennem. 

Du SKAL blive ved med at tro  på det....og du SKAL blive ved med at håbe. 40.000 er sgu ikke mange penge - Tænk på hvad din kæreste var ved at overveje at bruge på en ny volvo?? Og tænk hvad man giver for et hus?? Tænk, at penge bare er penge og at det SKAL I bruge på at få jeres drøm vakt til live, ven!!! 

DU BLIVER MOR - MIT MIRAKEL VIL SKE FOR DIG...og du kan lige prøve at glemme det!! (siger hun med tårer i øjnene!!)  

Det er min opgave at minde dig om det, når du mister håbet og glemmer det!! 

Tro på det - for mirakler findes altså! Men det kræver, at man tror...også selvom det offenlige spænder ben på vejen! 

Får helt i tårer i øjnene på Kittys vegne af at læse det her... Hold op hvor er det sødt!

Kitty, du skal nok blive mor, på den ene eller den anden måde, før eller siden. Stort kram herfra

Anmeld

3. august 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Får helt i tårer i øjnene på Kittys vegne af at læse det her... Hold op hvor er det sødt!

Kitty, du skal nok blive mor, på den ene eller den anden måde, før eller siden. Stort kram herfra

Hun er jo også noget helt specielt, den kære kitty!! Og det er når man selv mister håbet, at man har mest brug for andre til at trække sig op igen og igen få håbet! Det skal nok lykkedes for hende - det er store ord, men det tror jeg på!  

Anmeld

3. august 2010

oo

med fare for at trække en tråd op igen hvori der står nogle ting, som jeg ved du er blevet meget berørt og ked af det over, Kittykat, så vil jeg lige skrive til dig her også, at dit lille barn svæver rundt et sted ude over havet lige nu og jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at det finder vejen til Vejle en dag (jeg har nemlig sendt et kompas afsted med luftpost - og nej, ikke med den dumme stork, for come on mand! de er sgu ikke for skarpe inde på storkekontoret!!). DU vil også komme til at bære på kærlighed i fast form - jeg er slet ikke det mindste i tvivl. men det gør forbandet ondt at vente, for man elsker allerede og man har så stort behov for at mærke det man elsker i sine arme, og lige nu går du igennem den møgsvære periode, hvor du kun kan mærke det du elsker i dit hjerte! modet svigter og man har egentlig bare rigtig meget brug for at få lov at sige "RØVBANAN!" til det hele...rigtigt, RIGTIG højt!, og til at få et kram og et knus og nogle der siger "jeg forstår og jeg ved det bare gør forbandet ondt lige nu, men jeg ved også, at du er en særlig og helt utrolig stærk kvinde som vil finde sit mod igen, koste hvad det vil!" og ikke alt muligt praktisk omkring hvordan man kan få børn og hvad prisen på et barn er.

missekat, jeg har hejst en stige ned i hulet og tændt en lanterne, så hold udkig i mørket, så rækker jeg en hånd ned, når du finder det

Anmeld

3. august 2010

Heidi85

årh det gør mig ondt at læse men jeg er helt sikker på at du nok skal blive mor det sker før eller siden. Du må ikke midste håbet selvom det måske er svært lige i øjeblikket men det kommer til dig en dag stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.