med fare for at trække en tråd op igen hvori der står nogle ting, som jeg ved du er blevet meget berørt og ked af det over, Kittykat, så vil jeg lige skrive til dig her også, at dit lille barn svæver rundt et sted ude over havet lige nu og jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at det finder vejen til Vejle en dag (jeg har nemlig sendt et kompas afsted med luftpost - og nej, ikke med den dumme stork, for come on mand! de er sgu ikke for skarpe inde på storkekontoret!!). DU vil også komme til at bære på kærlighed i fast form - jeg er slet ikke det mindste i tvivl. men det gør forbandet ondt at vente, for man elsker allerede og man har så stort behov for at mærke det man elsker i sine arme, og lige nu går du igennem den møgsvære periode, hvor du kun kan mærke det du elsker i dit hjerte! modet svigter og man har egentlig bare rigtig meget brug for at få lov at sige "RØVBANAN!" til det hele...rigtigt, RIGTIG højt!, og til at få et kram og et knus og nogle der siger "jeg forstår og jeg ved det bare gør forbandet ondt lige nu, men jeg ved også, at du er en særlig og helt utrolig stærk kvinde som vil finde sit mod igen, koste hvad det vil!" og ikke alt muligt praktisk omkring hvordan man kan få børn og hvad prisen på et barn er.
missekat, jeg har hejst en stige ned i hulet og tændt en lanterne, så hold udkig i mørket, så rækker jeg en hånd ned, når du finder det 
Anmeld