Bliver aldrig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Barbamama

Åh søde dig! Det SKAL lykkes og det VIL lykkes!!!!! Hepper så meget på jer. Jeg ved ikke hvordan det må være at længes så meget og ikke kunne få det barn man brændende ønsker sig men for fanden hvor jeg føler med dig alligevel min søde..... Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at I kun behøver et forsøg. Knuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Sofia

Kære Kitty, sender tanker herfra også, og JO er sikker på du bliver MOR.

Selvom spareplanen træder i kraft, skal I nok finde de penge der skal til behandlingen, det er jeg sikker på, Og HEY, det kan da også nemt lykkes i første forsøg!!!

KNUS

Anmeld

3. august 2010

klmf

Ville bare sige, at jeg har læst din tråd og føler forbandet med dig. Har ingen visdomsord, men håber og tror inderligt, at du og din kæreste nok skal blive forældre en dag, på den ene eller den anden måde. Man er vilde med de unger uanset om man har presset dem ud på en fødestue eller hentet dem på et børnehjem... Du bliver en fantastisk mor og dine børn kan da slet ikke blive i tvivl om, at de ønskede og elskede

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Anna................det er iorden at have det som du har det. Selvfølgelig er du ked af det, og føler at alt er håbløst. Der er MEGET på spil, og derfor sidder nerverne uden på tøjet.

Jeg er sikker på, at din kontaktlæge vil have forståelse for, at det er VIGTIGT at i får svaret i denne uge..............for ellers forpasser i 1 forsøg.

Sender dig mange knus.............og positive tanker.

Mette

Anmeld

3. august 2010

Kruse90

årrrh nej søøøde. De tanker må du ikke have, men forstår virkelig godt at du har dem uden tvivl!

Men hvorfor har i kun ET forsøg? Og hvad er det præcis for en sygdom og hvad gør den?

Kæmpe kram smukke. Du ved hvor jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.