Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
businesstigger skriver: .... håber snart lægen ringer så I kan få lidt afklaring og forhåbentlig nå hele 2 forsøg.
.... håber snart lægen ringer så I kan få lidt afklaring og forhåbentlig nå hele 2 forsøg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh søde søde missekat!
Jeg kan slet ikke finde nogle ord lige nu... og ligegyldig hvad jeg skriver vil det jo heller ikke hjælpe, for du føler som du føler.
Jeg vil bare sende dig alle mine bedste og varmeste tanker!!!
Jeg skriver det lige her også...
: DET ER DIN TUR....
Sødeste sødeste Kitty !!! Hvor jeg dog virkelig føler med dig/jer !! Det er bare så uretfærdigt.. Ved slet ik hva jeg ska sige, sender mine varmeste tanker og 1000.000.000.000 trøste
Søde Kitty... Har slet ikke ord nok til at kunne skrive noget...
Sender hermed en KÆMPE krammer afsted til dig....
TbCp skriver: Åhhh søde søde missekat! Jeg kan slet ikke finde nogle ord lige nu... og ligegyldig hvad jeg skriver vil det jo heller ikke hjælpe, for du føler som du føler. Jeg vil bare sende dig alle mine bedste og varmeste tanker!!!
Tak for de varme tanker!
Og dejligt med din glade "lykkelig"-tråd!! Glæder mig til det er min tur
Knus
Mia Maia skriver: Jeg skriver det lige her også... : DET ER DIN TUR....
Tom for ord, men er SÅ glad for din støtte!!
Tandfeen i forklædning skriver: Sødeste sødeste Kitty !!! Hvor jeg dog virkelig føler med dig/jer !! Det er bare så uretfærdigt.. Ved slet ik hva jeg ska sige, sender mine varmeste tanker og 1000.000.000.000 trøste
Tak søde - derfor jeg ikke lige har fået svar på dit brev... Men velkommen på studiet. Du må skrive, hvis det brænder på
MoarJ skriver: Søde Kitty... Har slet ikke ord nok til at kunne skrive noget... Sender hermed en KÆMPE krammer afsted til dig....
Tak for kram! Det varmer alt sammen!
kitty skriver: Tak for de varme tanker! Og dejligt med din glade "lykkelig"-tråd!! Glæder mig til det er min tur Knus
Og det gør det Ingen er ulykkelige forevigt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128