Retro dåser - erik kold sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. september 2010

L.J.L

Susan1978 skriver:

hvis din far eller du skulle falde over de helt brune - så sig endelig til.

Er bare blevet rigtig glade for dem og ved de findes med andre tekster også.

det kan du tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

LISBETH:-)

Har du flere kaffedåser tilbage?

Anmeld

4. september 2010

Susan1978

linselouise skriver:

det kan du tro

ja jeg sad jo så og googlede og fandt faktisk en side hvor jeg kunne få både den med mel og den med sukker også ved jeg ikke om der findes flere. ?

Anmeld

4. september 2010

L.J.L

lisbeth2910 skriver:

Har du flere kaffedåser tilbage?

hej Lisbeth.

Ja jeg har vidst to stk. en brun og en rød rigtig pæne begge to.

Anmeld

4. september 2010

L.J.L

Susan1978 skriver:

ja jeg sad jo så og googlede og fandt faktisk en side hvor jeg kunne få både den med mel og den med sukker også ved jeg ikke om der findes flere. ?

Det ved jeg faktisk heller ikke. Jeg har kun haft den med gryn og kaffe, og har ikke set dem før. 

Har dog fået nogle nye dåser efterhånden, som jeg nok sætter på her en af dagene, ikke de brune, men stadig nogle fede dåser

Anmeld

4. september 2010

LISBETH:-)

Hvad skal du have for dem?

Anmeld

4. september 2010

L.J.L

lisbeth2910 skriver:

Hvad skal du have for dem?

de koster nok 35 at sende vil jeg skyde på. så 120 inkl. porto?

Anmeld

14. september 2010

L.J.L

16. september 2010

stumpes

Hej er nu herinde så jeg roder en del rundt, jeg er på jagt efter de røde dåser. Vil du skrive en samlet pris til mig, eller stk pris. Håber de er billig da det er billig dåser jeg er på jagt efter. 28867438 må du meget gerne sms mig på da jeg ikke er sikker endnu på jeg vil se hvis der blev skrevet herinde. Jeg bor ved Esbjerg så de skal sikkeret sendes ved ikke hvor du bor? mvh Stumpes

Anmeld

16. september 2010

L.J.L

stumpes skriver:

Hej er nu herinde så jeg roder en del rundt, jeg er på jagt efter de røde dåser. Vil du skrive en samlet pris til mig, eller stk pris. Håber de er billig da det er billig dåser jeg er på jagt efter. 28867438 må du meget gerne sms mig på da jeg ikke er sikker endnu på jeg vil se hvis der blev skrevet herinde. Jeg bor ved Esbjerg så de skal sikkeret sendes ved ikke hvor du bor? mvh Stumpes

jeg har mange røde dåser, både med hjerter og med blomster. en gennemsnitspris er 40 kr stk. Hvis du fortæller mig hvor mange du vil købe kan vi finde en god samlet pris.

Hvad havde du selv i tankerne mht. pris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.